warnings ⊹₊ black female reader, lowercase intended, insertion, major fluff, dirty talk, car sex, semi rough, semi public, unprotected sex (no glove no love), slapping, spit, orgasm, not much plot, girl in heat, self doubt, minors dont interact. 𐙚
"𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒" 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗈𝗒𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝗂𝗆𝖾𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝖾𝗇𝗍𝗂𝖾𝗍𝗁 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒. 𝗌𝗈𝖿𝗍 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝖼𝖺𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗍𝖺𝗇𝗇𝖾𝖽 𝗅𝖾𝗀𝗌 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗅𝖺𝗉 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝗂𝗇𝗍 𝗌𝗆𝖾𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗐𝖺𝗋𝗆 𝗏𝖺𝗇𝗂𝗅𝗅𝖺 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝖾𝖽𝖺𝗋 𝗌𝖾𝗍𝗍𝗅𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗂𝗋.
𝗎𝗉𝗈𝗇 𝖺 𝗁𝗂𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗌𝗍𝖾𝗅 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗋𝗌 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗄𝗒. 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗅𝗎𝗆 𝗉𝗎𝗋𝗉𝗅𝖾 𝗁𝗎𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗅𝗈𝗎𝖽𝗌 𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗋𝖺𝗇𝗀𝖾 𝖼𝖺𝗇𝗏𝖺𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗁𝖺𝖽𝖾𝗌 𝗈𝖿 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝗅𝗎𝖾 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗏𝗂𝗌𝗂𝖻𝗅𝖾 𝖺𝗌 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗏𝖺𝗌𝗍𝗅𝗒 𝖺𝗉𝗉𝗋𝗈𝖺𝖼𝗁𝖾𝖽.
𝖺 𝖽𝗂𝗌𝗍𝗂𝗇𝖼𝗍𝗂𝗏𝖾 𝗁𝗎𝗆 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝖼𝖺𝗆𝖺𝗋𝗈 𝗋𝗂𝗏𝖺𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗅𝗈𝗐 𝗃𝖺𝗆𝗌 𝗉𝗅𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖺𝖽𝗂𝗈 𝗌𝖺𝖽𝖾'𝗌 𝗄𝗂𝗌𝗌 𝗈𝖿 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇𝖺𝗅 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌.
"𝗐𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌?" 𝖼𝖺𝗋𝗆𝖾𝗅𝗈 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗀𝖺𝗓𝖾 𝗌𝗈𝖿𝗍𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖽𝖾𝗍𝖺𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖾𝗌𝗌 𝖻𝗈𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋𝗈𝗎𝗌 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇𝖺𝗅𝗂𝗍𝗒.
𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗁𝗋𝗎𝗀𝗀𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗇𝗈𝗍 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝖾𝗑𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀𝗌. 𝗉𝗅𝖺𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖾𝗆𝗉𝗍𝗒 𝖼𝖺𝗏𝖺 𝖻𝗈𝗐𝗅 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖻𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗈𝗈𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝖺𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝖾𝗆𝗈𝗇𝖺𝖽𝖾.
𝗎𝗉 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍. 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗈𝖿𝖿𝗂𝗇 𝗌𝗁𝖺𝗉𝖾𝖽 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝗌𝖾𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖺𝖽𝖾𝖽 𝖾𝗒𝖾𝖻𝗋𝗈𝗐𝗌, 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗂𝗌𝗉𝗒 𝗅𝖺𝗌𝗁 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖺𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾.
𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗈𝗆𝗉𝖺𝗇𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗐𝗂𝗉𝖾 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗋𝖾𝖽𝗂𝗍 𝖼𝖺𝗋𝖽 𝖺𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗌𝖾𝗋𝗏𝗂𝖼𝖾 𝗉𝗋𝗂𝗇𝖼𝖾𝗌𝗌 𝗍𝗋𝖾𝖺𝗍𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝖾𝖿𝖿𝖾𝖼𝗍 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇𝖾𝖽.
𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗇𝖺𝖽𝖾𝗊𝗎𝖺𝗍𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗐𝗈𝗋𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖺𝗉𝗉𝖾𝖺𝗋𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝖺𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗌𝗎𝗋𝖺𝗇𝖼𝖾. 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗆𝗉𝗅𝖾 𝖺𝖿𝖿𝗂𝗋𝗆𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗈 𝗉𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝖺𝗍 𝖾𝖺𝗌𝖾.