𝖼𝗈𝖽𝗒 𝗋𝗁𝗈𝖽𝖾𝗌

51 0 0
                                    

warnings ⊹₊ black female reader, lowercase intended, female masterbation, male masterbation, solo play, dirty talk, cam!girl, sex toys, fellatio, webcam. minors dont interact. 𐙚

𝗒𝗈𝗎𝗐𝖺𝗇𝗍𝖼𝗈𝖽𝗒 𝗃𝗈𝗂𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗏𝖾𝗌𝗍𝗋𝖾𝖺𝗆! 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗑 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝖽𝗂𝗌𝖺𝗉𝗉𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗇𝗈𝗍 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖺 𝗌𝗂𝗅𝗅𝗒 𝗀𝗋𝗂𝗇 𝗀𝗋𝖺𝖼𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝖼𝖾. 𝗅𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗎𝗍𝖾𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝖽𝗃𝗎𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗀𝗋𝖾𝗒 𝖿𝗋𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗌𝗂𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗉𝖺𝗍𝗂𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒.  

𝗆𝗋.𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾 𝗁𝗂𝗆𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗌 𝖼𝗈𝖽𝗒 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎. 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗒𝖺𝗅 𝗌𝗎𝖻𝗌𝖼𝗋𝗂𝖻𝖾𝗋 𝗎𝗇𝖽𝗈𝗎𝖻𝗍𝖾𝖽𝗅𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾. 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖺 𝗀𝖾𝗇𝖾𝗋𝗈𝗎𝗌 𝗍𝗂𝗉𝗉𝖾𝗋 𝖾𝗑𝖼𝗂𝗍𝖾𝖽𝗅𝗒 𝖻𝗎𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝗍𝖾𝗆𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗐𝗂𝗌𝗁 𝗅𝗂𝗌𝗍 𝖺𝗌 𝖺 𝗍𝗈𝗄𝖾𝗇 𝗈𝖿 𝗀𝗋𝖺𝗍𝗂𝗍𝗎𝖽𝖾.   

𝗁𝖾'𝗌 𝗆𝖾𝗆𝗈𝗋𝗂𝗓𝖾𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖼𝗎𝗋𝗏𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗈𝖽𝗒 ,𝖽𝖾𝖽𝗂𝖼𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗅𝗂𝗏𝖾𝗌𝗍𝗋𝖾𝖺𝗆. 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗋 𝗂𝗆𝖺𝗀𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝗎𝗌𝗌𝗒 𝖿𝖺𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾 𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗂𝗇𝖽. 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗆𝗈𝖺𝗇, 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗌𝗊𝗎𝗂𝗋𝗍, 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗉𝗅𝖾𝖺 𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝗏𝖾𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝗂𝗆.  

𝖺𝖽𝗆𝗂𝗍𝗍𝖾𝖽𝗅𝗒 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝖻𝗃𝖾𝖼𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗇𝖿𝖺𝗍𝗎𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇, 𝗆𝗂𝗅𝖽𝗅𝗒 𝗈𝖻𝗌𝖾𝗌𝗌𝗂𝗏𝖾 𝖺 𝖻𝗂𝗍 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎, 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗇𝗍𝗌 𝗍𝗈 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍. 𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗉𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍.  

"𝖼𝗈𝖽𝗒." 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗈𝖾𝖽 𝗎𝗇𝗍𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝗂𝗇𝗄 𝗌𝖺𝗍𝗂𝗇 𝗋𝗈𝖻𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗌𝗂𝗇𝗀𝗅𝖾 𝖿𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋. 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗌𝗍𝗌 𝗈𝗇 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝖽𝗂𝗌𝗉𝗅𝖺𝗒 𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖻𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒 𝖺 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗋𝖺𝗌𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗓𝗒 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗆𝖻𝗂𝖾𝗇𝗍 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗂𝗇𝗀. 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝖿𝖺𝗇 𝗈𝖿 𝖻𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿.  

𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗆𝖾𝗇𝗍𝗌 𝖿𝗅𝗈𝗈𝖽𝖾𝖽 𝗂𝗇 ,𝖼𝗎𝗋𝗂𝗈𝗌𝗂𝗍𝗒 𝗌𝗐𝗂𝗋𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗒𝗌𝗍𝖾𝗋𝗒 𝗆𝖺𝗇. 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖼𝗈𝗇𝖼𝗅𝗎𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗈𝗒𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽, 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝖾𝗅𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝖽𝖾𝖺 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗈𝗇𝖾 𝖽𝖺𝗒 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖿𝗎𝖼𝗄 𝗁𝗂𝗆 𝗈𝗇 𝖼𝖺𝗆𝖾𝗋𝖺.  

𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍𝖾𝗇𝖾𝗋Where stories live. Discover now