warnings ⊹₊ black female reader, lowercase intended, absolute filth, exhibitionist, degradation, praise, dirty talk, rough, threesome, unprotected sex (no glove no love), brothers, sharing kink. minors dont interact. 𐙚
𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗂𝗇𝗌 𝗍𝗋𝗎𝖽𝗀𝖾 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖺𝗂𝗋 𝗃𝗈𝗋𝖽𝖺𝗇𝗌 𝖽𝗋𝖺𝗀𝗀𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗅𝗈𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗋𝖻𝗅𝖾 𝖿𝗅𝗈𝗈𝗋 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗅𝗅 𝖺𝖼𝖼𝗈𝗆𝗉𝖺𝗇𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝖺 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺 𝖾𝗏𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍.
𝗒𝗈𝗎'𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗈 𝗐𝗂𝗇𝖽𝗌𝗈𝗋, 𝗁&𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗈𝗋𝗋𝗂𝖽 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗌𝖺𝗍𝗂𝗌𝖿𝗂𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗎𝗍𝖼𝗈𝗆𝖾, 𝗋𝖾𝗀𝗋𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗆𝖺𝗇𝖺𝗀𝖾𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗌𝗄𝗂𝗅𝗅𝗌 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗁𝗈𝗎𝗋𝗌 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌. 𝗍𝗁𝖾𝗒'𝗋𝖾 𝖼𝗋𝖺𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗃𝗈𝗄𝖾𝗌 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗌𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝖺 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗐𝖻𝖾𝗋𝗋𝗒 𝗅𝖾𝗆𝗈𝗇𝖺𝖽𝖾 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗀𝗋𝗈𝖺𝗇𝖾𝖽.
"𝗀𝗂𝗋𝗅 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖼𝗅𝗈𝗍𝗁𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝗐𝖾𝖺𝗋?" 𝗃𝗈𝗁𝗇𝖺𝗍𝗁𝖺𝗇 𝖼𝗈𝗆𝗆𝖾𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗅𝖽𝖾𝗋 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗒 𝗇𝗂𝗇𝖾 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌 𝖿𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗂𝗇𝖽𝖾𝖼𝗂𝗌𝗂𝗏𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗋𝖺𝗍𝗍𝗒 𝖻𝖾𝗁𝖺𝗏𝗂𝗈𝗋.
𝗃𝗈𝗌𝗁𝗎𝖺 𝗌𝗁𝗈𝗈𝗄 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗌𝖾𝗇𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗏𝖾𝗋𝗌 𝗊𝗎𝖺𝗋𝗋𝖾𝗅. "𝗋𝖾𝖺𝗅 𝗌𝗁𝗂𝗍 𝗎𝖼𝖾 𝖨'𝗆 𝗍𝗂𝗋𝖾𝖽." 𝗁𝖾 𝗃𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀𝗅𝗒 𝗒𝖺𝗐𝗇𝖾𝖽 𝖾𝗑𝗍𝖾𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝖺𝗍𝗍𝗈𝗈𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗆𝗌 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗍 𝗃𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖾𝖺𝖽.
𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝖻𝗂𝖼𝗄𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗉𝗋𝖾𝗍𝖾𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗌𝗎𝗉𝖾𝗋 𝗄𝗂𝖼𝗄 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗆𝗉𝗍 𝗆𝗎𝗅𝗍𝗂𝗉𝗅𝖾 𝗀𝖾𝗋𝗆𝖺𝗇 𝗌𝗎𝗉𝗅𝖾𝗑𝖾𝗌. 𝗍𝗁𝖾𝗒'𝗋𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎'𝗏𝖾 𝖽𝗂𝗌𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗉𝖺𝗂𝗋𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝗀 𝗍𝖾𝖺𝗆 𝖼𝗁𝖺𝗆𝗉𝗂𝗈𝗇𝗌.
"𝗂𝗆𝗆𝖺𝗍𝗎𝗋𝖾." 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿. 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗋𝗒 𝖻𝗎𝗋𝖼𝗁 𝗌𝖺𝗇𝖽𝖺𝗅𝗌 𝗅𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗈𝗎𝗍𝗂𝗊𝗎𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝖿𝗈𝗋 𝗉𝗋𝗈𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗈𝖼𝗄𝗍𝖺𝗂𝗅 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝗌.
"𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗂𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗎𝗌 𝗉𝗋𝗂𝗇𝖼𝖾𝗌𝗌?" 𝗃𝗈𝗌𝗁𝗎𝖺 𝗋𝖾𝗍𝗈𝗋𝗍𝗌, 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗃𝗈𝗇 𝗌𝗄𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗉𝗅𝖺𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗄𝗂𝗌𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄 𝗉𝗅𝖺𝗒𝖿𝗎𝗅𝗅𝗒.