warnings ⊹₊ black female reader, bimbo reader! quick whip, lowercase intended, insertion, dirty talk, piercings, degradation, filth, cum shot, cum eating, rough, orgasm denial, spitting, choking, spanking, slapping, minors dont interact. 𐙚
𝖻𝗂𝗆𝖻𝗈 𝗋𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋! 𝗐𝗁𝗈 𝗌𝗍𝗎𝗆𝖻𝗅𝖾𝗌 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗐𝖾𝖽𝗀𝖾𝗌 𝖼𝗅𝗂𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗋𝖻𝗅𝖾 𝖿𝗅𝗈𝗈𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗀𝗋𝗂𝗇. 𝖾𝖺𝗀𝖾𝗋𝗅𝗒 𝖼𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗈𝗒𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗂𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗌𝗈𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗌𝗁𝗈𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝗀𝗌 𝖽𝗈𝗐𝗇.
"𝗉𝗁𝗂𝗅!" 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗁𝗂𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇 𝗌𝗆𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝗍𝗍𝗈𝗈𝖾𝖽 𝗆𝖺𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗌 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎. 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝗍𝗈𝗐𝖾𝗅 𝗌𝗇𝗎𝗀 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗐𝖺𝗂𝗌𝗍 , 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝖽𝗋𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖼𝗎𝗋𝗂𝗈𝗎𝗌 𝗀𝗅𝖾𝖺𝗆 𝗂𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌.
"𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗀𝗈𝗍." 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖿𝗅𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖽𝖾𝗇𝗂𝗆 𝗌𝗄𝗂𝗋𝗍 𝖺 𝗀𝗅𝗂𝗆𝗉𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗆𝖾𝗍𝖺𝗅 𝖼𝖺𝗍𝖼𝗁𝖾𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇. 𝖺 𝗌𝗎𝗋𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗉𝗂𝖾𝗋𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖺𝖻𝗈𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗅𝗂𝗍. 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗍𝗈𝗇𝗀𝗎𝖾 𝖺𝖽𝗈𝗋𝗇𝗌 𝖺 𝗌𝗂𝗆𝗂𝗅𝖺𝗋 𝗋𝗂𝗇𝗀. 𝗉𝗁𝗂𝗅 𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝗏𝖾𝗌 𝗁𝖾'𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗋𝖺𝗓𝗒.
𝖻𝗂𝗆𝖻𝗈 𝗋𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋! 𝗐𝗁𝗈𝗌𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗂𝗌 𝖻𝗎𝗋𝗂𝖾𝖽 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗌𝖺𝗇𝗋𝗂𝗈 𝗉𝗅𝗎𝗌𝗁𝗂𝖾𝗌. 𝗉𝗁𝗂𝗅'𝗌 𝗍𝖺𝗍𝗍𝗈𝗈𝖾𝖽 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝖽𝖾𝖼𝗈𝗋𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗋𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗈𝗇 𝖾𝗂𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗌𝗌 𝗌𝗉𝖺𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖺𝗋𝗌𝗁𝗅𝗒.
"𝗌𝗍𝗎𝗉𝗂𝖽 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗐𝗁𝗈𝗋𝖾 𝗅𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗀𝗎𝗒 𝗉𝗂𝖾𝗋𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎." 𝗁𝖾 𝗋𝗂𝗉𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗅𝗎𝖾 𝗅𝖺𝖼𝖾 𝗉𝖺𝗇𝗍𝗂𝖾𝗌 𝗌𝗍𝗎𝖿𝖿𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗂𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗆𝗈𝗎𝗍𝗁 𝖺𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗂𝗉 𝗋𝗎𝖻𝗌 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆𝗒 𝖿𝗈𝗅𝖽𝗌.
"𝗐𝗁𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗌 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗂𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝗈𝗌𝖾 𝗉𝗂𝖾𝗋𝖼𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗉𝗋𝗈𝖻𝖺𝖻𝗅𝗒 𝖿𝗎𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆." 𝗉𝗁𝗂𝗅 𝗌𝗉𝗂𝗍𝗌 𝗌𝗅𝖺𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗇𝗍𝗂𝗋𝖾 𝗅𝖾𝗇𝗀𝗍𝗁 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎. 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝖻𝖺𝖽 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝖺𝖽𝗃𝗎𝗌𝗍.
𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗆𝗂𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗆 ,𝗍𝗁𝗂𝖼𝗄 𝗍𝗁𝗂𝗀𝗁𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗌𝗌 𝗌𝗅𝖺𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖽𝗂𝖼𝗄. 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗋𝗈𝗈𝗅 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗆𝗈𝗎𝗍𝗁 𝗌𝗍𝖺𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝖼𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝗎𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝖺𝗇𝗍𝗂𝖾𝗌 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗍𝖾𝖾𝗍𝗁.