Bilinmeyen numara
SelamWooyoung
Kimdin?Bilinmeyen numara
Kahramanın ÜWooyoung
Ne?
Anlamadım düzgün söyle mal mısınBilinmeyen numara
San işte ya hemen unuttun mu aqWooyoung
San kim
HE
Hafızam pek iyi değil pardon
SelamSan
Ee, n'aber? ÜWooyoung
Numaramı nerden buldunSan
Posta kutunun üstündeki zarfların birinde buldumWooyoung
NE
NEDENSan
İstediğimde vermedin çünkü ÜWooyoung
Ü ne amına koyayım?San
Gülücük işte ÜWooyoung
Mal
ÜSan
Ü.Saat gecenin bir yarısı, barlar açık, San'ın meydana çıkma zamanı. Bazen neden tanıştığını sorguladığı en yakın arkadaşı bir canlı müzikli bara yolunu yutmuştu motoruyla. Yollar düne nazaran daha sesli ve ışıklıydı, belki günlerden cumartesi olduğundandır. Haftanın en sıkıcı günleri bittikten sonraki ilk gün.
Barın konumunun gösterdiği gibi gaza basarken ileriden gelen güzel bir kız gördüğünde yavaşladı. Çok tanıdık geliyordu, motoru durdurup kim olduğuna bakarken kızın gözleri San'a baktığında kafasını başka tarafa çevirerek kamufle olmaya çalıştı San, başarısız bir girişimden başka bir şey değildi.
"San-ah!!"Bir masada üç kişi oturuyorlardı, Chaewon kendi kendine konuşurken San çaktırmadan yanındaki Hongjoong'a fısıldadı:
"Onu çağırma demiştim sana!"
"Çağırmadım ki!"
"Of!"
İkisi, masadan hangi taktikle sıvışacağını düşünürken bir ses yükseldi sahneden."We'll meet again.
Don't know where, don't know when.
But i know we'll meet again."
Arkasından vuran loş ışıktan dolayı yüzü belli olmuyordu şarkıyı söyleyenin. San'a tanıdık gelen tek şey melodi değildi, sesi de tanıdık gelmişti. Zaten tanıyormuş gibiydi. Tam arkadaşına tanıdık olup olduğunu sormak için parmağıyla çocuğu işaret ederken keşke ses kısma düğmesi olsa dedirten Hongjoong bağırdı bir anda."LAN SAN, BU SENİNKİ DEĞİL Mİ!!??"
Herkesin arasından o döndürdü kafasını Hongjoong'a. Çatık kaşlarla ilk Hongjoong'u, sonra da San'ı izleyerek bitiremediği şarkısının son sözlerini de mırıldandı."Some sunny day."
-Woo's POV
Bu gece bu loş ışıkta San ile göz göze gelmeyi beklemiyordu Wooyoung, ama San'ın yanında kendisine bakan güzel bir kız gördüğünde olması gerektiğinden fazla şaşırmıştı. Kızın yüzü de kendisininki gibi şaşkın, anlamsız görünürken San'a doğru baktı. Gözleri dolarak;
"Seninki?"Bunu duyduğunda kendiliğinden yukarı kalktı kaşları, kalbi birkaç parçaya bölündü. O kimdi? Kahramanının sevgilisiyle buraya kadar geleceğini kim bilebilirdi ki? Zaten sevgisini paylaştığı varsa neden onu ölümün döşeğinden kurtardı? Neden numarasını aldı?
Düşünceler beynini bulandırırken gözlerinden düştü hüzün damlaları teker teker. Sahnenin ortasında, herkesin önünde gözlerini ovuşturmayı bitirdiğinde önüne baktı geri. Kız San'ı ittirip ağlayarak barın çıkışına doğru koştuğunda San ile tekrar göz göze geldiler, sanki kız ağladığı için endişeli görününür gibi bir hali vardı.
San, Wooyoung'un gözünden akan yaşları gördü, bir kere yutkunup kafasını geri kapıya çevirdi ve O kızın olduğu kapıya doğru koştu
"Chaewon!" diye bağırarak.San, Wooyoung'u oracıkta bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
last life - woosan
FanfictionReenkarnasyonun gerçek olduğu ama kimsenin kaçıncı hayatında olduğunu bilmediği bir dünyada iki kişi. -smut -angst :(