10.Bölüm

5 2 0
                                    

Anneme söylüyerek iyimi yaptım yoksa kötümü bilmiyorum. Bence söylememeliydim neden söylediysem. Neyse umarım nazar değmez. İlk günden söyledüm ya. Offff. Kesin nazar değicek bak. Demedi deme. Eğer nazar değmezse banada Rumeysa demesinler. Lütfen. Rica ediyorum.

 
-Rumeysa.

-Efendim Narin sen ne dicen.

-Şimdi hani Enes benim eniştem ya hani.

-Ee.

-Acaba diyorumda bana Enes'in numarasını mı versen acaba?

-Tamam veriyim.

-Tamam. Sen yaz.

-Tamam bu kadar.

-Baybay.

-Baybay.

-Haa Narin.

-Efendim?

-Sen bu numarayı napıcaksın?

-Hani sana ulaşılamıyor ya. Ondan istedim.

-Tamam. Baybay.

-Baybay.

                        *******

Ay hayır yani bende senin o sevgiline bayılıyorum ya sanki. Bircik olmayan bircik sevgilin. Neyse ben anneme diyim bari. Napıcam yani saklıcak halim yok ya.

-Anneeeee.

-Efendim.

-Enes'in numarasını buldum. Daha doğrusu  bulmadım aldım.

-Kimden aldın?

-Rumeysa'dan anne. (Hayır yani Enes'in yanına kadar gidip canım eniştem ben seni çok seviyorum acaba bana bir iyilik yapsanda nunaranı versen demiceğime göre. Ben bu kadının beynini anlamıyorum. Nasıl çalışıyorsa artık beyni.)

-Nasıl aldın kız.

(Tahtid ettim Allâh Allâh.)

-Bizim de bildiklerimiz var herhalde. Yöntemimiz var yani.

-Neyse bakalım. Ara şunu da.

-Rumeysa evdeyken mi?

-Napıcaz ya.

-Ben halledicem. Sen bana bırak.

-Zaten herşeyi de sana bırakıyoruz ama hadi bakalım hayırlısı.

-Off anne.

-Neyse napıcan, nasıl çıkartıcan bu kızı evden.

-Şimdi Hacer'i arıcam ve Rumeysa'yı size çağır dicem. Böylece Rumeysa evden gitmiş olucak. Nasıl fikir beğendin mi?

-Tamam sen şimdi git Hacer'i ara. Selamımı da söyle.

-Tamam.

Bu Hacer'in numarası nerde ya. Bende olucaktı ama bulamıyorum. Yoksa sildim mi ki? Sildiysem çok kötü olur. Tamam şimdi hatırladım. Ben onu tontişim diye kaydetmiştim. Unutkan değilimdir normalde ama. Neyse ya.

-Alo Hacer.

-Efendim.

-Ben senden bir şey isticem.

-Tamam.

-Sen şimdi Rumeysa'yı size çağırsan olurmu?

-Tamam da sebep?

-Sen boşver Sebebi. Rumeysa'yı söyleme yeter.

-Tamam.

-Hadi canım baybay.

-Baybay.

Şeytan diyorki acaba yapmasamıydın? Yaptım bir kere. Hem zaten en fazla ne olabilirki. Annemi unuttum ben.

-İşlem tamam patron.

-Ne patronu Narin?

-Lafın gelişi anne ya. Sen de anlamıyon birşeyden ha.

-Sen onu bunu boşverde Rumeysa'yı naptın. Nasıl çıkartıcaz biz bu kızı?

-Birazdan çıkar anne ya.

-Ay sizede bir şey denilmiyor yani.

Ay demeyin o zaman. Sizi zorla birşey  dedirten mi var acaba.

                           ********        

İnsanlardan nefret ettiğimi söylemişmiydim. Galiba söylemedim. İnsanlardan nefret ediyorum. Bu ne ya rahat bırakmıyorlar. Birisiyle sevgilimi oldun. Hemen ay kız sen bununlamı sevgili oldun oluyor. Hayırda sanane. Size soran mı var. Sen ne anlatıyorsun. Ne diyon sen. Sen bir işine bak ya. Bunu diyince de kötü oluyorsun. Benmiyim kötü. Bu sözü söyleyen değil haddini bildiren kötü öylemi. Zaten ne demiş büyüklerimiz. Doğru söylüyeni 9 köyden kovarlarmış. Demekki o dokuz köyde çok fazla yalancı var. Yoksa adamalar neden böyle birşey desin . Hayır yani insanlar kafalarına göre söylemiyorlar ki. Tamam sıkıntı yok yani. Bizde o onuncu köyü bulana kadar gideriz. Sıkıntı yok. Bizde vakit çok. Telefonum çalıyor. Ay kesin Enes. Merak etmiştir beni nolucak. Yoksa başka açıklama kesinlikle yok. Neyse bakıyımda daha fazla meraklanmasın. Nasıl ya. Ne demek arıyan Enes değilde Hacer. Sen ciddi olamazsın. Ben kör oldum galiba. Neyse ya açıyım bari yapıcak  birşey yok.

-Efendim Hacer?

-Rumeysa. Neden bize gelmiyorsun?

-Tamam gelirim.

-Tamam o zaman bekliyorum.

-Tamam.

Şimdi ne alaka sizde gitmek. Asıl saçma olan ben nasıl hayır diyemedim. Olmaz diyemedim. Bana birşey oluyor galiba. Ben ne zaman bu kadar yumuşak oldum ya. Asıl Enes neden beni aramadı. İnsan bir naptın,ne ettin, öldün mü,kaldın mı sormak yok ya. Ben böyle bir insan görmedim ya. Neyse çıkyım bari. Bu seferde bizimkilere haber vermicem. Evden kaçar gibi çıkıyımda akılları çıksın bir şunların. Gerçi beni merak ettikleri pek söylenemez ama. Neyse ne işte. Kimden banane. Onlar beni önemsemiyorsa ben de onları önemseniyorum. Kısasa kısas. O onuncu köyü bılana kadar devam. Ay dur bu biraz saçma oldu.

Zamansız ÇiçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin