Benim hikayem aslında çok karışık bir hikaye. Ben küçüklüğümde hiç sevilmedim. Aile tarafından bakarsak aslında evet. Arkadaş bakımından biraz daha şanslıydım aslında
Ben ailem tarafından sevilmedim çünkü benim ailenin bazı sıkıntıları vardı. İlkokulu bitirene kadar anlamdım aslında. Çocuk aklı işte. Öyle herşeyi anlayamıyorsun. Hayata daha farklı bir bakış açın var çünkü.
Gelelim ortaokula. Biraz daha olgunlaşır insan aslında. Biraz daha anlarsın etrafındaki olayları. Hayatı anlarsın. Ben galiba herkesten daha önce olgunlaştım. Erkek arkadaş herkesin olur. Ortaokulda olmasa lisede olur. İllaki olur. Eğer erkeklerden korkuyorsanız ayrı tabii.
Bende hayat felsefesi yaptım yeminle. İlk yerleri okuyup sıkılanlar şuan çok pişman olucaklar. Çünkü asıl hikayemiz şimdi başlıyor.
Ben Rumeysa rümeysa değil Rumeysa herkes bunda hata yapar aslında. Hata yapmak da kolay ama benim için ve bazı insanlar için değildir. Hata yaptığında annen baban kardeşin ablan abin veya ikizin. Gerçi ikizle çoğu zaman korur da neyse. Ben yine başladım hayat felsefesine. Ne diyorduk .
Benim isminde çok hata yapılan isimlerden aslında. Hatice ismine hatçe olarak seslenenler var. Banada doğal olarak Rumeysa yerine rümeysa derler. Umrumdamı değil hatice lere üzüldüm çünkü apayrı bir şekilde söyleniyor.
Benim babam bizi bıraktığında 14 yaşımdaydım. Küçük değilmişim aslında . Her neyse. Halamlarım falan babamın bizi bırakmasının sebebini annemden buldular. Belki olabilir ama bizim düşüncemiz apayrı bir şey.
Büyücü vardır bizim oralarda. Onun yaptığını düşünüyoruz. Kim olsa öyle düşünür bir kere. Ama kimse ondan şüphelenmiyordu birkere neden diye sorasanız bizim akrabada yani galiba pek bilmiyorum.
Babamla annemin ayrılma sebebinin bu olduğunu düşünüyoruz çünkü bizede banada yapıldı. Sevdiğim çocuktan bir anda soğudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Çiçek
No FicciónDünyadaki herkesten bıkmış bir kızın hikayesidir bu. Her zaman kalbi kırılan ama hiçkimse bir şey anlamasın diye mutlu görükmek zorunda kalan bir kızın hikayesidir. ~~~~~~~~~~~~ Rumeysa nerden bilebilirdi ki onunla karşılaşıcağını. Hayatının tam me...