ŞARKILAR:Teoman-Sevdim seni bir kere
Ate-Diğer yarım"Sevmek için bir nedene ihtiyaç duyulmaz,nedensiz de sevilir.Eğer seni sevmem için bir sebebim olsaydı,o sebep yok olduğunda sevgim de yok olurdu.Ben seni bir sebebe ihtiyaç duymadan seviyorum."
NOT:İkigai yaşam sebebi demektir.
(Türkçe konuşuyorlar)
İşten yeni gelmişim,pijamalarımı giymiş koltuğa oturdum.Yemek yiyerek televizyon izliyorum.Bitirdim yemeğimi, yıkadım tabağımı,şimdi tek istediğim odama gidip uyumak.Tam odama giderken kapı çalıyor,açmıyorum,birkaç defa tekrarlanıyor bu.Sonra açıyorum kapıyı,daha önce hiç görmediğim siyah takım elbiseli adamlar var kapıda.İçeri giriyorlar,çıkın diyorum ama çıkmıyorlar.Dövmeli olan silah doğrultuyor bana.
"Öldüreceğim seni."diyor.Hayır,hayır istemiyorum.Ölmek istemiyorum. Ölümden korkumuyorum ama daha yapmak istediğim çok şey var.Ölmek istemiyorum!
Göz yaşlarım sel gibi yanaklarımdan akarken"YAPMA!"diye bağırıyorum ama dinlemiyor beni.Kafama tutuyor silahı. "Aslan'a giden yol Gece'den geçer." diyor. "YAPMA!"diye bağırıyorum tekrar. Gülmeye başlıyor,korkunç bir şekilde gülmeye başlıyor."Öldüreceğim seni." diyor gülerken.Silahı saha sıkı tutuyor kafama.
Kaçmaya çalıştım,kapıya taraf koştum, ama yapamadım.Yakaladı beni.Sol eliyle boğazımı sıkarken sağ eliyle silahı tekrar kafama bastırıyor.Gözyaşlarıma rağmen acımıyor bana.
Tekrar bağırmak istediğim esnada kafama sıkmasıyla nefes nefese kalmış bir şekilde uyandım.Rüyaymış,hepsi rüyaymış.Gözlerimi kapatıp nefesimi düzene sokmaya çalıştım.
"İyi misin?"diye sordu bir erkek sesi. Kafamı ses gelen yöne çevirdim.Siyah saçlı,beyaz tenli ve beyaz gömlek giymiş bir adam yatakta yanıma oturmuştu.
Korkuyla hemen kollarımdan desten alarak kalkmak istediğimde sol kolumda hissettiğim acı yüzünden bunu yapamamış ve tekrar yatağa düşmüştüm. "Güzelim?"Adam telaşla baka yaklaştı. Korktuğumu anladığında"Korkma, yardım edeceğim kalkmana."deyip kalkmama yardım ederek yatak başlığına yaslanmamı sağladı,ardından geri çekilip tekrar yatağa oturdu.
O sırada bir gerçeği daha anlamıştı beynim,burası benim odam değildi. Neredeydim ben?Üstelik kolumda yara vardı,rüya değil miydi yani?
"Kimsim sen?Burası neresi?"Korkudan gözlerim dolmuştu.Ya beni gerçekten öldürürlerse?Daha gerçekleştirmediğim hayallerim vardı,onların sadece bir hayel olarak kalmasını istemiyorum.
"Kabus mu gördün?"diye sordu endişeli sesiyle.'Konumuz bu mu şu an' diye bağırmak istesem de korktuğum için bunu yapamadım."Anlatacağım herşeyi ama öncelikle bunu bilmelisin,"Ellerini yatağa yaslayıp bana taraf eğildi.Neyse ki çok yakın değildik."Benden korkma, tamam mı?Sana asla zarar vermem." dedi.Bunu öyle bir sesle söylemişti ki sanki ondan korkmamam için yalvarıyor gibiydi.
"Dün akşam olanları hatırlıyor musun?" diye sordu.Evet hatırlıyordum,hatta öyle hatırlıyordum ki rüyama bile girmişti. Adam rüyamdaki gibi kafama sıkmasa da kolumu yaralamıştı,bunu asla unutamayacaktım.
Evet anlamında kafamı aşağı yukarı salladım."O adam benim düşmanımdı, sana bu yüzden saldırdı."Onun düşmanıysa ona saldırmak yerine neden bana saldırıyor ki?"Benim düşmanımsa neden sana saldırdığını düşünüyorsun değil mi?"Beynimi nasıl okudu ya?
Gülümseyerek"Bunu böyle açıklamayı kesinlikle beklemiyordum ama söylemeliyim artık."dedi gözlerime bakarak."Seni seviyorum Gece."Bu dediğine karşılık kaşlarımı çatmıştım.Ne dedi o? Beni seviyor mu?Hayatımda ilk defa birisi beni sevdiğini söğlüyordu,o da daha ismini bile bilmediğim bu adamdı. Neden ona inanayım ki?Ayrıca ismimi nereden biliyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Welcome To The Mafia
Romance(Aslan'ın Kalbi Welcome To The Mafia olara değiştirilmiştir) İnsanlar 'Hayat tesadüflerle doludur' derler,oysa ben tesadüflere inanmam.Tesadüf yoktur,kader vardır.Tesadüfen karşılaşmaz insanlar,kaderleri karşılaştırır onları.İlk görüşte âşık olmaz k...