Yıldıza basıp,satır aralarına yorum
yaparsanız sevinirim :)Şarkılar:Shawn Mendes-Mercy
Sam Tinnesz-Play With Fire feat.Yacht Money"Belki dünyanın en güzel kızı değildi ama dünyasının en güzel kızıydı."
(Türkçe konuşuyorlar)
Aleksandr gözlerini aldığı kokuyla açmıştı,kafasını Gece'nin boynuna gömüp ona sarılmış halde uyanmıştı. Önce yüzünde bir gülümseme belirdi, tekrar gözlerini kapatıp kokusunu içine çekti,tek kelime ile muhteşemdi. Ardından kafasını kaldırıp Gece'ye baktı. Yüzüne dökülen saçlarını çekti,yatağa dağılan saçlarını bir yere topladı uyanmamasına dikkat ederek,sonra tekrar yüzüne döndü bakışları. Dudakları,yanakları,uzun kiprikleri, küçücük burnu,o kadar güzeldi ki kelimelerle anlatılamazdı.
Belki dünyanın en güzel kızı değildi ama dünyasının en güzel kızıydı.
Tekrardan kafasını Gece'nin boynuna koydu.Önemli bir işi olduğu için kalkmalıydı ama yapmak istemiyordu,bir süre daha böyle kalmak istiyordu. Annesinin yanından ayrılmak istemeyen küçük bir çocuk gibi Gece'nin yanından ayrılmak istemiyordu.Öyle de yaptı.Biraz daha kaldı Gece'nin yanında,kokladı, yüzünü izledi,saçlarıyla oynadı, kendisini seveceği günlerin hayalini kurdu.
Artık sabah kalktığında yanında Gece'yi görmek kadar güzel birşey yoktu Aleksandr için.
Bazen Gece hakkında düşünürken kendisini liseli âşıklar gibi hissediyordu Aleksandr.Lisede arkadaşları sevdikleri kızları anlatırken dinlemezdi bile onları,konu açıldığı an terk ederdi bulunduğu yeri.Oysa şimdi onlardan bir farkı yoktu.Gece'yi düşünürken bile kalbi hızla atıyor,yüzünde gülümseme oluşuyor,gözleri parlıyordu.
Birden aklına Gece'nin onu uyandırdığı an geldi.Ondan kalkmasını istemişti ama kalkmamıştı.'Ya kızarsa bana?'diye düşünmeden edemedi.Kalkmak istememişti,Gece ile birlikte uyumaya devam etmek istemişti.Tek düşündüyü buydu.Ama istemese Aleksandr kalkana kadar durmazdı değil mi?Belki de sadece bunu umursamayacak kadar yordundu ve uyumak istiyordu,o yüzden uyumaya devam etmişti.
Bunu geri döndüğünde anlayacaktı zaten,önemli olan Gece ile olan bir hayalinin gerçekleşmiş olmadıydı, birlikte uyumuşlardı.Tekrar bunu düşünmek mutlu etmişti onu.Başını kaldırıp kıvrılan dudakları ve hayran bakışlarıyla birkaç saniye daha izledi Gece'yi.
Kalkmadan önce saçlarından öpüp öpmeme konusunda kararsız kalmıştı. Onu öpmesinden rahasız olması düşüncesi adeta beynini işkal etmişti. Daha önce dayanamayıp öpmüştü ama ya Gece bundan rahatsız olduysa?
İçinde kendiyle tartışıyordu.
Rahatsız olsa söylerdi.
Belki de korktuğu biçin birşey dememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Welcome To The Mafia
Romance(Aslan'ın Kalbi Welcome To The Mafia olara değiştirilmiştir) İnsanlar 'Hayat tesadüflerle doludur' derler,oysa ben tesadüflere inanmam.Tesadüf yoktur,kader vardır.Tesadüfen karşılaşmaz insanlar,kaderleri karşılaştırır onları.İlk görüşte âşık olmaz k...