+"Saçmalama doktor ben hastanede kalmam."
Kenan iç çekti ayağa kalktı.
-"Üzgünüm Deniz Hanım ama kalmalısın. Belki 1 hafta belki 1 ay bu sana kalmış bir şey ne kadar çabuk konuşursak o kadar çabuk çıkarsın hastaneden."
Gülümsedi.
-"Evet şimdi beni takip et."
Oflayarak arkasından gittim. Kapıda Pelin'i gördüm.
+"Pelin."
Pelin hemen yanımıza geldi.
-"İyi misin?"
Konuşacakken Kenan konuştu.
-"Konuşmadığı için hastanede kalıcak bir süre."
Pelin şaşkınlıkla baktı. Pelin'e sarıldım.
Kenan sekreterin yanına gitti.
-"Zeynep Deniz Hanım bir süre hastanede kalıcak. Tedavisiyle ben ilgilenicem."
Zeynep kafasını salladı.
-"Tamam Kenan Hocam."
Kenan yanımıza geldi.
-"Buyrun Deniz Hanım."
Diyip odayı gösterdi. Pelin'den ayrılıp odaya gittim. Aklıma annem geldiğinde gözlerim doldu.
-"Deniz Hanım oturun size bir kaç soru sorucam."
Yatağa oturdum ve karşıma sandalye çekip oturdu Kenan.
-"Size serumla tedavi yapıcam ilaç hafif kalır. Geceleri kabus görüyor musunuz?"
Kafamı salladım.
+"Evet."
Ayağa kalktı ve serumu aldı.
-"Kolunuzu uzatır mısınız?"
Yerine oturdu ve kolumu uzattım.
Kenan'dan
Kolunu uzattığında morlukları farkettim. Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Çok fazla morluk vardı.
+"Deniz Hanım kolunuzdaki morluklar nedir?"
Deniz gözlerini büyüttü ve tedirgince konuştu.
-"Kkapıya çarptım önemli değil."
İnanmamıştım çünkü kapıya çarpmakla olacak şey değil bu. Kolunu tuttum ve serumu taktım. Sonra kolunu hızla çekti.
+"Bitti."
Deniz kolunu incelemeye başladı. Saate baktım ve 7 olduğunu gördüm.
+"Ben çıkıyorum Deniz Hanım kendinize iyi bakın." Gülümsedim ve arkamı döndüp kapıya yürüdüm.
-"Sen her hastana bu kadar ilgili misin?"
Duraksadım. Olduğum yerde çakılı kaldım. Haklıydı neden bu kadar ilgiliydim ona karşı? Hastanede kalacak kadar ciddi miydi yoksa ben mi istemiştim bunu? Düşüncelerimden kurtulup ona döndüm.
+"Ben doktorum ve sen benim hastamsın sana ilgili olmam lazım."
Sadece gözlerime baktı.
+"İyi Akşamlar Deniz Hanım."
-"İyi Akşamlar."
Hastaneden çıkıp arabama bindim. Gaza basıp hızlıca eve gittim. Arabamı kitleyip anahtarımla evi açıp içeri girdim. Koltuğa oturdum ve yaslandım. Kafamı arkaya doğru uzattım. Gözlerimi kapattım.
Sen her hastana bu kadar ilgili misin?
Sesi kafamda yankılanıyordu. Fazla mı ilgiliydim? Düşüncelerden kurtulup ceketimi çıkarıp kendime yemek hazırlamak için mutfağa gittim.
Deniz'den
Kenan gittiğinde yalnız kalmıştım vr kapı tıktıklandı. Gelen kişi personeldi. Yemek getirmişti. Teşekkür ettim ve gülümseyip gitti. Yemeği yemeye çalıştım ama içim almıyordu. Annem olsaydı elleriyle yedirirdi. Ağlamaya başladım. Gözlerimden yaşlar akıyordu. Bir süre sadece baktım yemeğe. Hıçkırıklarım artmıştı. Boğuluyordum. Saate baktığımda saat 10 olmuştu. Gözlerim acıdığı için hemen uyudum.
Kenan'dan
Yemeğimi hazırlayıp yedim. Biraz telefonda gezindikten sonra duşa girdim. Soğuk su iyi gelmişti. Yaklaşık 15 dakika sonra çıktım ve saat 10 olmuştu. Odama gidip üstüme kare pijamalarımı giydim. Yatağıma uzandım. Tavanı izledim. İçim rahat değildi. Bir şey olacaktı sanki. Oflayıp ayağa kalktım. Saat 10.30 olmuştu. Telefonumun sesini duydum. Hızlıca salona geldim ve telefona baktım. Sekreter Zeynep arıyordu. Gecenin bu saatinde nolmuştu acaba? Hemen açtım.
+"Alo?"
-"Hocam Deniz kabus görüyor. Durduramıyoruz çok kötü bağırıyor sakinleşmiyor."
Gözlerim fal taşı gibi açıldı.
+"Hemen geliyorum."
Telefonu cebime koydum koşarak odaya çıktım. Gri eşofman ve beyaz tişört giyip koşarak evden çıktım. Arabama bindim.
Deniz'den
Hemen uykuya dalmıştım. Birkaç saat sonra kabus gördüm. Babamın beni bıçaklamaya çalışmasını görüyordum. Deli gibi bağırıyordum.
+"BABA YAPMA NOLUR BABA."
Annem bağırıyordum.
-"MEHMET DUR DENİZ'İ ÖLDÜRME. BENİ ÖLDÜR ALLAH'IN CEZASI."
Deli gibi bağırdım. Kendimde değildim. Kabustan uyanamadım.
Kenan'dan
Hastaneye geldim. Koşarak odasına koştum. Kapıyı açtım hızla. Yanına gittim.
+"Deniz uyan hadi Deniz burdayım uyan Deniz."
Saçlarına elimi götürdüm.
+"Şşt sakin ol Deniz."
Saçını okşarken sakinleşmişti. Zeynep'e odadan çıkmasını söyledim.
Kapıyı kapatıp gitti. Deniz gözlerini açtı. Kıpkırmızıydı gözleri.
+"İyi misin?"
Uyandığında tekrar ağlamaya başladı.
-"A-annemi ben öldürdüm. Benim yüzümden oldu."
Ne diyeceğimi bilemeden yüzüne baktım.
+"Anneni sen öldürmedin Deniz."
Olumsuzca kafasını salladı. Saçlarındaki elime baktı. Ne yaptığımı fark edip elimi çektim.
+"Peki şimdi iyi misin?"
-"Değilim ben hiç iyi değilim delirdim galiba."
+"Deme öyle iyi olacaksın. Seni iyileştiricem."
-"Peki annemi geri getirebilecek misin?"Selamlarrrrrr! Biraz gecikti üzgünümm. Yazdığım bölümü yanlışlıkla sildim. Baştan yazmak zorunda kaldım. İnşallah beğenirsinizzzz. Oy vermeyi unutmayınnnn. Öpüyorum siziiiiii!😻💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikoloğum
RomansaAnnesi ölünce toparlanamayan Deniz'i psikoloğu Kenan nasıl toparlayacak?