Furkanın ağzından
Sonunda selinle tekrar birlikte olucaz onu çok özledim. Kokusunu içime çekmek, ona doya doya sarılmak istiyorum. Karşısında beni görünce napıcak acaba. Yani ilk önce bi çığlık atar sonra boynuma sarılır diye umuyorum. Aşkım benim ona dokunmayı bile özledim. Aa nerdeyse unutuyordum biletler nerde...
Selinin ağzından
Duyumlarıma göre furkan bugün istanbula dönüyormuş ama bana süpriz yapıcakmış. Romantik erkegım benim. Ya ne harika 1 yıl sonra furkana kavuşucam. İnşalla bi daha böyle ayrılık ve özlem çekmem . ya acaba nasıldır şimdi. Nasıl görünüyor acaba off ya valla çatlıcam meraktan. Gelsin artık furkan...
Melegin ağzından
Sonunda istanbuldayım. Napıcam ne edicem nerde kalıcamı hiç bilmiyorum ama bir yolunu bulucam. En önemliside çocukluk arkadaşım selini görücem. Acaba beni tanıyacak mı? Ee yani eski çirkin kız melek değilim artık yani fıstık gibi oldum nerden tanısın beni. A bi taksi hemen biniyimde selini görmeye gidiyim...
Fıratın ağzından
Hava alanındayız furkanla. Yerinde duramıyor furkan. Ee tabi yani bende sevgilimle 1 yıl görüşmesem bende yerimde duramazdım. Uçak birazdan kalkıcak. 1 yıl sonra yine istanbul yine türkiye valla ben furkan kadar heycanlı değilim. Furkan nerde ya aa uçaga biniyor. Dur furkan beni bekle...
Ceydanın ağzından
Ya inanamıyorum yine magazin hakkımda haber yapmış. İlgi çekmek ne güzel. Off canım çok sıkılıyor. Yeni projelere bi bakayım ben. Her yerde aşk bu ne ya ne saçma isim artık yeni diziler saçmaladılar.
Evet arkadaşlar yeni hikayeyle karşınızdayım. Yeni bölümler geç gelecek ama merak etmeyin çokta geç gelmeyecek. İnşallah tanıtım bölümünü seversiniz. Sorularınız veya hikayeyle ilgili önerileriniz varsa yorumlara yazın. Bu benim için çok önemli. Bu da diğer hikayem kadar beyenilir ve sürekli yazarım sizin için. Yorum ve votelerinizi bekliyorum. Yazardan bol öpücükler bys...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER YERDE AŞK
Romanceask her yerde olsada bazen acı bazen mutluluk verir dikkat edinde biri gelip elinizden aşkınızı almasın... (hikaye tamamlandı)