BÖLÜM 4 - SENİ ÇOK ÖZLEMİŞİM

194 11 4
                                    

Selinin ağzından

İnanamıyorum furkan ya furkan karşımda resmen çığlık attım onu orda görünce. Ağlamaya başladım. Sım sıkı furkana sarıldım.

Selin: gerçekten furkan burdamısın? Hala inanamıyorum. Degişmişsin. Nasıl oldu ya furkan nasıl döndün?

Furkan: aşkım bi sakin ol. Ben döndüm çünkü...

Selin: ne çünküsü devam etsene

Furkan: anlamadın mı bütün süpriz bu romantiklik filan.

Selin: ne oldu odundan romantikliğe geçişinimi kutluyoruz yoksa.

Furkan: selin bi insan 1 yıl içinde nasıl değizmez onu anlamıyorum ya haylamı odun off bıktım artık.

Selin: bıktıysan bende kelime cok hayatım. Ayı,öküz,manda,sığır,kaplan,aslan,arı,kuala hangisini tercih edersin.

Furkan: illa hayvan ismimi koyucan bana.

Selin: furkan sen benim kualamsın. Çünkü onlar çok sevimliler. Yada pandam ol sen. Pandalar çok tatlıdır. Hele bide yeni doğan pandalar bi harika böyle yeni doğmuş bebek gibi oluyorlar.

Furkan: selin zaten yeni doğmuş panda yavrusu bi bebek.

Selin: aman sende herseyi bil zaten.

Furkan: ne var bilgi kötü birsey mi?

Selin: 1 dakika şimdi hatırladım bizim yıl dönümümüz bugün. Ya aşkım nasıl unuttum ki ben doğru ya kafayı sana takınca kendi doğum günümü bile unutuyorum.

Furkan: ee hediyeni beyendin mi?

Selin: çok beyendim. Hatta bayıldım. Saol aşkım. Ben hediyeni evde veririm o zaman. Yok evde vermiyim yarın veriyim.

Furkan: niye evde vermiyosun aşkım.

Selin: izmirden cok yakın arkadaşım geldi hatta çoçukluk arkadaşım olur kendisi. bende benim yanımda kâlmasını söyledim. Simdi eve gelirsen belki evde bi erkek olmasından rahatsız olur diye söyledim.

Furkan: peki yarın ver o zaman hediyemi. Ha unutmadan bu arkadaşınla beni tanıştırıyosun. Sevgilim kimlerle arkadaş bakalım bi. Bi dakika bu kız dimi erkek değil bir erkekle asla aynı evde kalamassın.

Selin: ne oldu kıskandınmı?

Furkan: kıskançlık değil çünkü ben kıskanmam biliyorsun aşkım.

Selin: bilmezmiyim sen kıskan diye neler yaptım hic birisinde kıskanmadın.

Furkan: selin ya biraz oturalım sonra benim eve gideriz hem fıratı görürsün hemde beraber oluruz.

Selin: bilmem ki şey....bilmiyorum tam ne dicemi......peki o zaman.

Furkan: hadi bakalım prensen otur bakalım.

Selin: normal prensler benim bildigim tayt giyer benim prensim pantolon giyiyor. Normal prensler beyaz atıyla geliyor. Beni. Prensim siyah arabayla geliyor. Bence ben prensen degilim. Ben pirimsesim.

Furkan: valla bu prensi beyenmediyseniz yenisini bulabilirsiniz.

Selin: ya hadi otur aşkım ben seni çok özledim.

Furkan: bende seni cok özledim her gün rüyamda seni gördüm. Kokusunu içime çekmeyi, seni öpmeyi, sana sarılmayı yani kısacası ben seni özledim.

Selin: aşkım ya seni seviyorum ben.

Furkan: bende seni seviyorum aşkım.

4 saat sonra

HER YERDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin