BÖLÜM 2 - SONUNDA KAVUŞTUK

274 17 2
                                    

Furkanın ağzından

Nerdeyse 1 yıldır new yorkta yaşıyorum. Fıratla birlikte ev arkadaşı olduk. Sabahları güzel sevgilim beni uyandırır hep arayarak. Akşamları ise görüntülü konuşuruz. Ben onu çok özledim. Gerçektende çok özledim. Selinim benim. Yarın bizim yıl dönümümüz. İnanamıyorum hayla selinle 2 yıldır beraberiz. Ona yarın çok güzel bir süpriz yapıcam. Bugün uçak kalkıyor. Kahvaltı yapmak için fıratı kaldırıyım.

Furkan: fırat abi kalksana ya senin yüzünden uçagı kaçırcaz. Sevgilimi göremiyicem.

Fırat : şebnem gürsoy der ki ne olursan ol yine uyu.

Furkan : fırat ya sende selin gibi şebneme bağladın bak akşamları bi daha korku filmi izlemek yok.

Fırat : ya anne bi rahat bırak beni ya.

Furkan : ne annesi oğlum bak uyanmassan çok kötü olucak.

Fırat : yav he he furkan ne yapacan ki sen bana.

Furkan : tamam o zaman sen kaşındın.

Furkan mutfağa gider bi kaba soğuk su doldurur. İçinede buz koyar. Tekrar fıratın yanına gider.

Furkan : bak fırat tekrar uyarıyorum kalkıyormusun ?

Fırat : kalk-mı-yo-rum nokta.

Furkan : sen kaşındın.

Furkan fıratın uyuduğu yastığı hızlıca çeker ve buzlu soğuk suyu fıratın üstüne döker.

Fırat : ahhhh furkan tamam kalkmıyorumda hadi soğuk su koyuyorsun neden içine buz koyuyorsun.

Furkan : sen kaşındın banane hadi hazırlan kahvaltı yapmaya gidicez sonrada dogru uçaga yetişmek için bir taksi bulucaz.

Fırat : ya anladım selini özledinde bu kadar aceleye getirme bende özledim selini ama malesef senin kadar heycanlı degilim.

Furkan : fırat selini 1 yıldır görmüyorum. Ona dokunmak, sarılmak, öpmek, kokusunu içime çekmek istiyorum. Hem anla beni sevgilimi çok özledim o yüzden hadi üstünü giyin.

Der ve elindeki yastıgı fırata fırlatır ve odadan çıkar.

Selinin ağzından

Off ya bu saatte kalkmak hiç istemiyorum. Ya saat kaç ki acaba. Telefonumu elime aldım ve saate baktım. Oha ya bu saate kadar nasıl uyumuşum. Ya ben bu sabah furkanımı arıyacaktım. Acaba şimdi arasam müsaitmidir. En iyisi mesaj atıyım.

Mesaj ( ♡sevgilim♡)

Aşkım müsaitmisin... seni çok özledim keşke yanımda olsan :( müsait olduğun zaman ara beni ♡♡♡

Off 2 saat oldu hayla mesajıma cevap gelmedi. En iyisi kahvaltı yapıyım ama telefonu yanımda götüriyim ne olur ne olmaz dimi hemen bi mesaj gelir filan yani yanımda bulunsun.

Fıratın ağzından

Furkanın telefonu nerde ya. Ahh buldum. Şarzda unutmuş bizim ki. Aa bu ne vayy selini bitanem diye kaydetmiş. Ee napalım aşk insanın gözünü kör edebiliyor bazen. Furkan nerde ki.

Fırat: furkannnnn.

Furkan: ne bağırıyon oglum bi şaçımı yaptırtmadın.

Fırat: oo bitanen içinmi hazırlanıyorsun merak etme o seni bu halinlede beyenmez.

Furkan: ya gerçektenmi kötümü görünüyorum ki beyenmezmi beni baska bi adamalamı olur fırat cok mu kötü görünüyorum?

Fırat: abi sen kafayımı yedin yani bunları söylüyorsan kesin sen delirdin. Bak öncelikle maşallah benden bile daha karizmatiksin. Sonra ise bu ne ya kadınlar gibi yok beni beyenmez yok beni böyle görürse başka birini sever. Abi sen kendine gel bu ayrılık sana hiç yaramadı.

Furkan: haklısın fırat ben iyicene devreleri yaktım. Boşver bunları sen ne diyicektin?

Fırat: ha evet bitanen mesaj attı diyicektim.

Furkan: niye başta söylemiyorsun bunu fırat ve bu bitanem olayınıda kimseye söylemiyorsun.

Fırat: ya tamam abi hadi ben hazırım süslenmeyi bitirde gel bekliyorum.

Furkan: bak fırat hiç acımam seni şu balkaondan aşağı atarım.

Fırat : tamam tamam furkan sustum valla sustum hadi gel çıkalım.

Furkan : tamam gel şu aşadaki kafeye gidelim.

Fırat : tamam hadi o zaman.

Bir kac dakika sonra kafeye vardık.

Furkan ağzından

Kafeye gelir gelmez selinin bana attıgı mesaja baktım. Canım sevgilim ya beni özlemiş. Yarın karşısında beni görünce mutluluktan havaya uçucak.

mesaj (bitanemmm♡♡♡)

Canım sevgilim senin için çok güzel bir süprizim var. Bende seni çok özledim. Şuanda bi işim var sonra görüşürüz. ♡♡♡

Selinin ağzından

Allahım mesaj geldi. Ya askım benim acaba ne süprizi sorsam söylermi. Hemen cevap yazıcaktım ki birden kapı çaldı. Kapıyı açmaya gittim ve olamaz...

BÖLÜMÜN SONU

EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ İNŞALLAH BEYENİRSİNİZ. ÇOK GECİKMEDEN 2. VE 3. BÖLÜMLER YAKINDA GELİCEK. VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. YAZARDAN BOL ÖPÜCÜKLER bys...

HER YERDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin