Selinin ağzından:
Melek: seeeli-nnn
Selin: ne oldu melek.
Melek: bu kim yaa.
Ya ben bu adamlarla napıcam off her yerden çıkıyorlar.
Selin: furkan, fırat ne işiniz var sizin burda.
Furkan: günaydın aşkım ee sevinmedin mi? Nasıl süpriz ama.
Melek: ne süprizi ya selin bu ne eve her elini sallayan giriyomu ?
Fırat: selon bu kim hani böyle çirkin arkadaşların olmaz diye umuyordum yoksa bana ayarlıyacagın kız bu mu? Yani çok alındım bu kız mı yani?
Melek: selin inanmıyorum sana bunlar ne diyorlar böyle. Sen nasıl arkadaşsın beni bu piskopat sapık karaktersiz heriflemi sevgili yapıcaktın.
Selin: ya meleğim ,birtanem ,aşkitoşum, uğurlu boncuğ-
Melek: kes yalakalı pis hain sen git şu iki pis sapıgı çıkar evden.
Fırat: yahu sanane arkadaş napıcan kızı sevgilisi varken sana düşmez konuşmak ve sen kime sapık diyorsun.
Furkan: aşkım şimdi senin çok sevdiğin en yakın arkadaşın bu muydu? Ya gercekten çok iyi arkadaş eve birinin girmesi imkansız. Hadi yemek hazırlayın.
S-M: Neee?
Fırat: evet kızlar ya valla çok acıktık. Hadi elinize kuvvet bi yemek hazırlayın.
Melek: o laf beline kuvvet degilmiydi?
Selin: boşver melek bunları ben yapıcamı biliyorum?
Melek: ne yapıyoruz aşkitom?
Furkan: ya ne oluyonuz selin bana askitom bitanem filan demedin ama bu kıza diyon banane banada de.
2 dakika sonra
Furkan: aşkım beni evden kovuyorsun.
Fırat: selon hadi bitanecik arkadaşım.
Selin: odunlar
Melek: ayılar
Selin: öküzler
Melek: mandalar
Selin: sığırlar
Melek: kütükler
Selin: siz varya sizi mahvedicez manyaklar.
Diyip kapıyı kapattık. Neymiş kahvaltı hazırlayınmış. Acıktıkmışlar hah güldürmeyin beni. Sanki biz onların hizmetçisiyiz. Neymiş melek çirkin miş. Hah bu kadar komik bir şey yok. Bir dakika ya işte buldum. Melekle fıratı birleştirmeliyim. O zaman fırat bizle takılmaz. Melek yanlız hissetmez. Benle furkan yanlız kalırız...
Furkanın ağzından:
Fırat: ya ne oldu bu kızlara.
Furkan: sadece kahvaltı istedik çok mu yani.
Fırat: yani şu melekte çok konuşuyor. Yani bize ayı, manda , kütük dedi ne komik dimi?
Furkan: hayırdır abi sen çok mu sevdin meleği?
Fırat: yok canım ne alaka.
Furkan: tabi canım tabi hadi abi ya ben seni tanıyorum.
X: fırat canım senin ne işin var burda?
Furkan: fırat bu kim?
Selin: furkan ben sana - aa bu kim furkan?
Melek: selin......selin nedesin? Hah buldum napıyorsunuz burda?
Herkes meleğe döndü ve ona baktı endişeyle....
BÖLÜMÜN SONU
EVET ARKADAŞLAR BİRAZ GECİKTİ BİLİYORUM AMA MERAK ETMEYİN ÇOK GECİKTİRMEDEN YENİ BÖLÜM GELİCEK. YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM. BİDE SİZDEN BİR KONU SÖYLEMENİZİ İSTİYORUM. ARTIK TIKANIR GİBİYİM. HİKAYE BULAMIYORUM. SİZDEN TAVSİYELER BEKLİYORUM LÜTFEN ÖNERİLERİNİZİ VE TAVSİYELERİNİZİ BENDEN EKSİK ETMEYİN. YAZARDAN BOL ÖPÜCÜKLER. BYS.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER YERDE AŞK
Romansaask her yerde olsada bazen acı bazen mutluluk verir dikkat edinde biri gelip elinizden aşkınızı almasın... (hikaye tamamlandı)