1

530 13 10
                                    


Çocukken Kenan Yıldız ile kavgalı olup,onlar başka ülkeye taşındıktan sonra sosyal medya dışında bir daha görmeyip.Abisinin maçını izlemeye geldiği gün Kenan ile karşılaşan Ada güler.

Ada'nın Real Madrid'in takım doktoru olduğunu öğrendikten sonra onu sosyal medya üzerinden paylaşımlarını inceleyen Kenan yıldız.

Bakalım aralarında ne olacak?

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

İyi okumalarr

-Selam ben Ada Güler.Arda Güler'in ikiziyim.Şimdi ikiziz diye tipimizin tıpatıp aynı olduğunu düşüneceksiniz ama bu doğru değil,yani kardeş olduğumuz için tabiki birbirimize benziyoruz ama tam olarak aynı değiliz.Ama huy olarak aynı olduğumuz kesin :)

Onun dışında Real Madrid klüp doktoruyum,normalde arda ile ispanyaya taşınmıştık.Fakat bildiğiniz gibi Euro 2024 dolayısıyla Almanyaya geldik,bende işime kısa bir süre ara vermiştim anlayacağınız.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar zaten ilerleyen zamanlarda beni tanırsınız.

Koltuğa oturup arkama yaslandım ve derin bir nefes aldım,yorucu bir gün geçirmiştim.Yarın maç vardı Ardayı izlemeye gidecektim bunun için heyecanlıydım ardayı sahalarda görmek beni her seferinde gururlandırıyordu onunla cidden çok gurur duyuyorum.

Biraz daha maç hakkında düşüncelere dalmışken aklıma çocukluk arkadaşımı da göreceğim aklıma geldi.Bu kişi Kenandı,Kenan yıldız.Kendisiyle çocukluk arkadaşıyız dediğim gibi,yani arkadaş demek biraz yalan olur çünkü kendisiyle hiç anlaştığımız söylenemezdi.Eskiden onlarla komşuyduk genelde arda ile vakit geçiriyorlardı,doğal olarak bende yanlarındaydım ama kenan ile nedense hiç anlaşamıyorduk sürekli bir kavga oluyordu.En son onların taşındığını ve bir daha görüşmediğimizi hatırlıyorum,buradan taşınacakları zaman bile kenanla kavga ederek ayrıldığımızı hatırlıyorum o kadar yani.

Ama dediğim gibi uzun yıllardır kendisiyle görüşmüyorum,sadece arda ile görüşüyorlar.E tabii görüşecekler sonuçta hem takım arkadaşı hem de dostu.

Ama ne yalan söyleyeyim onu çok özledim.Ne de olsa ona karşı bir düşmanlığım yok sadece konuşmaya ne gerek var,zaten unutmuştur çoktan beni o.

"Ada,nereye daldın yinee"

"Adaa?"

Arda'nın sesiyle irkildim.Oda yanımda oturuyordu

"Hiiç." dedim ve koltuktan doğruldum.

Yüzünde anlamsız bir ifade vardı.

"İyi misin sen?" diye sordu.

"İyiyim iyiyim bir şey yok sadece eskilere dalmıştım da önemli bir şey değil cidden." dedim konuyu geçiştirerek.

"Anladım." dedi,pekte inanmışa benzemiyordu.

"Neyse biliyorsun yarın maç var,antrenmana gideceğim erkenden sana iyi geceler." dedi ve koltuktan kalktı.

"Bende birazdan yatacağım zaten iyi geceler sanaa."

Sonra arda gitti,bende güzelce arkama yaslandım,düşündüm.Bu konuya neden bu kadar taktığımı bilmiyordum ne düşünsem dönüp dolaşıyor ve Kenan'a dönüyordu.Normalde hiç umrumda olmaz,yarın sadece yıllar sonra yakından canlı göreceğim bir şey yok.Zaten sosyal medaya yeterince görüyorum bu kadar abartmaya gerek yok.

Bir süre sonra benim de uykum gelmeye başladı hatta az kalsın uykuya dalıyordum bile,hızlıca koltuktan kalktım burada uyumaya niyetim yoktu zaten geçen uyuduğumda belim deli gibi ağrıyordu aman bir daha tövbe yatmam.Odama gittim ve üzerimi değiştirip direkt kendimi yatağa attım.

possibilities | 𝑲𝒆𝒏𝒂𝒏 𝒀ı𝒍𝒅ı𝒛 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin