-Maç bitişi-
Maç 3-1 bitmişti kazanmıştık,hepimiz mutluyduk.Herkes bunu kutluyordu etrafta inanılmaz bir gürültü vardı.Duruyla beraber abimlerin yanına gitmiştik.
"Seninle gurur duyuyorum." dedim sevinçle ikizimin boynuna sarılarak.
"Yavaş ol kardeşim,boğacaksın beni." dedi gülerek.
Sonra annem'e döndüm tam yanına gidecekken Kenan ile ayak üstü sohbet ettiklerini görünce ilk bir duraksadım.Gitsem mi gitmesem mi diye düşünürken arda'nın bana seslenmesini duydum ve arkamı döndüm,yanına gittim beni bir kaç takım arkadaşıyla tanıştırmak istediğini söyledi.
"Seni bizimkilerle tanıştırayım." dedi arda eliyle işaret ederek.
"Bu Semih."
"Bu Barış."
"Bu Hakan.""Memnun oldum.Aynı zamanda tebrik ederim." dedim samimi aynı zamanda içten bir şekilde gülümseyerek.
Hepsiyle teker teker el sıkıştım,çok samimilerdi.Biraz sohbet ettikten sonra yanımıza Kerem'in geldiğini görünce direkt onun yanına koştum.
"Süperdiniz!" dedim ve meşhur el tokalaşmamızı yaptık,bunu biz kendi aramızda uydurmuştuk.
Kerem benim en yakın dostumdur,kendisiyle uzun süredir arkadaşız.Ona güvendiğim kadar kimseye güvenmiyorum,güvenemiyorum.Zaten bu hayatta dost dediğim çok nadir insanlar var.
"Sağol." dedi gülümseyerek,ardından suyundan bir yudum aldı ve yorgun sesiyle konuştu.
"Deli gibi yorgunum.Daha röportaja gideceğim" dedi ve elindeki suyundan bir kaç yudum aldı.
"Eee futbolcu olmak kolay mı?" dedim
Oda gülmüştü.
"Ee senin işler nasıl gidiyor,takım doktoru ha?" diye sordu.
"Çok güzel gidiyor."
"Real madrid tabii,güzel olacak elbet.De keşke bizim doktorumuz olsaydın" dedi.
Güldüm ve
"Oluruz." dedim.
Oda aynı şekilde gülmüştü,daha sonra gitmesi gerektiğini söyledi bu yüzden yanımdan ayrıldı.Ardından arda'nın yanına geri döndüm,kafamı çevirdiğimdeyse Kenan'ın yanıma geldiğini gördümüştüm,vücudumu bir sıcaklık basmıştı aniden.
"Buda Kenan biliyorsun,siz tanışıyorsunuz zaten." dedi yanındaki Kenan'a kolunu omzuna atarak.
"Sakın bana hala kavgalıyız demeyin." dedi abim alay edercesine,barıştığımızı düşünüyordu belli ki.
Kafamı kenan'a çevirdiğimde gözlerimiz buluşmuştu,yüzünde şaşırmış gibi bir ifade vardı.Gözlerini gözlerimden ayırmamıştı.
🤍 🎶It's just like seeing her, for the first time again 🤍🎶
"Meşhur Real Madrid takım doktoru Ada güler!" dedi ciddi ifadesi,sevinçli bir hal alarak.
"Selam." dedim bende gülümseyerek.
"Küs müyüz?" diye sordu dalgaya vurarak.
"Bilmem,sence küs müyüz?" diye sordum bende.O küs değilse ben neden küs olayım.
Kenan küçük bir kahkaha atmıştı.
"Sanmıyorum,yani ben küs veya kırgın değilim.Ama şu ana kadar neredeydin,neden aramadın? kayboldun gittin bir anda."
"Asıl sen neden arayıp sormuyorsun?" diye sordum gülerek.
İlerde takım arkadaşlarının kenanla abime seslendiğini duyduk,gitmeleri gerekiyordu.