Bu fici birisi tiktok ve instagram hesabından atabilir mi? Tutması için, lütfen.
--
Bugün, Minho ve Jisung'un arkadaşı olan Hyunjin'in doğum günüydü.
İkisi ayrı evlerde olduğu için telefonla konuşarak anlaşmışlardı.
Parti akşam olduğu için saat 18:00'da, Minho Jisung'u gelip alacaktı. Öyle gideceklerdi.
Saat şuan akşama yakındı, saat 16:52 idi. Saati 17:00 olarak var sayarsak 1 saat sonra Minho onu almaya gelecekti.
Şimdiden giyeceği kıyafetini ayarlamaya başlamıştı. Zaten o kadar şık giyinmeyecekti.
Sonuçta en yakın arkadaşlarının doğum günüydü.
Giyeceği kıyafet, açık mavi ve kahverengi çizgili desenli, uzun kollu bir bluzdu. Altına ise siyah kargo pantolon giyecekti.
Kıyafetleri ayarlayana kadar saat 17:10 olmuştu. Çünkü Jisung kıyafetlerine zar zor karar vermişti.
Daha fazla beklemeden duşa girmişti. 15 dakikalık duşunun ardından duştan çıkmıştı.
Kıyafetlerini giyip saçını kurutmuştu. Parfümü ise çıkmadan önce sıkmayı düşünüyordu.
Salona oturup telefona bakmaya başlamıştı. Saatin 17:57 olduğunu görünce koşarak odasına gitmişti.
Parfümü sıkması gerektiği yerlerine sıkıp, montunu da giyip hemen ayakkabılarını giymeye koşmuştu. Ayakkabılarını giyerken Minho aramıştı.
Minho - Jisung
"Alo!"
Jisung farketmeden bağırarak telefonu açmıştı. Çünkü lanet ayakkabısının bağcığını bağlamaya çalışıyordu.
"Ya özür dilerim, ayakkabıyı bağlamaya çalışıyordum."
"Önemli değil bebeğim, aşağıdayım. "
"Tamam geliyorum~"
Dedikten sonra evden çıkıp aşağıya inmişti. Evet, Minho kapının önünde arabasıyla bekliyordu.
Jisung kapıyı açıp arabaya binmişti. Arabanın içi o kadar hoş kokuyordu ki, Jisung bu kokuya bayılıyordu.
"Hoşgeldin minik sincap."
"Yaa ben minik sincap değilim! "
"Öylesinn."
"Değilim!"
"Tamam tamam değilsin. "
İkili gülüşerek Hyunjin'in evine doğru gidiyordu. Giderken Jisung Minhoya 3 kere trip atmıştı. Ama Minho yinede bir şekilde gönlünü almıştı.
Minho da üstüne Gucci yazan beyaz, uzun kollu tişört giymişti. Altında da bol, rengi koyu maviye kaçan bir pantolon vardı. Üstünde de mont vardı.
Yarım saat sonra Hyunjin'in evine varmışlardı. Arabayı eve yakın bir yere park ettikten sonra arabadan inmişlerdi.
El ele tutuşup Hyunjin'in evinin binasına girmişlerdi beraber. Asansöre binip 3. kata çıkmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Pregnant | Minsung
RandomMinho ve Jisung sevgiliydi. Bir gün arkadaşlarının doğum günü vardı ve içmişlerdi fakat işler yolunda gitmemişti...