5. Bölüm: İçimde Büyüyor Zaten

157 18 70
                                    

Cacari caaa.

--
Yine günlerden bir gün Minho, yine Jisung'un yanında kalıyordu. Geceydi ve saat gece yarısını çoktan geçmişti.

Dürtülme ve bağırma sesi gözlerini açmıştı Jisung. Kafasını çevirdiğinde Minho'nun elinde hamilelik kağıdını görmüştü Jisung.

Minho elinde bir yandan kağıdı sallıyor bir yandan da Jisung'a bağırıyordu.

Ama nasıl olabilirdi ki? Nasıl o kağıdı bulmuştu ki? Tabii ya yatağın yanındaki komodine koyup bırakmıştı.

Yataktan yavaşça ayağa kalkıp Minho'nun karşısına geçmişti.

"Bu ne Jisung!? "

"... "

"Sana bu ne dedim!"

"H-hamilelik kağıdı."

"Haa öyle mi? Aldıracaksın o çocuğu!"

"A-ma onun ne suçu var ki? O masum m-minik bir bebek M-minho."

Ağlamaktan kekelemeye başlamıştı artık Jisung.

"Eğer o çocuğu aldırmazsan benim yüzümü göremezsin!"

"A-aldırmayacağım. O senin çocuğun Minho... Ondan ve benden vazgeçemezsin!"

"Sana çocuk sevmiyorum ve istemiyorum dediğimi daha ne kadar hatırlatacağım, aldır l çocuğu!"

"Hayır!"

"Vay demek aldırmayacaksın o zaman benim yüzümü de göremezsin Jisung."

Diyip elindeki kağıdı yere atıp odadan çıkmıştı Minho. Jisungta beklemeden peşinden gidiyordu.

"Minho dur yalvarırım!"

"Sensiz ben ne yapacağım Minho!"

"Kendi başının çaresine bak Jisung, artık ben yokum. "

Arabasına binip sonuna kadar gazlamıştı arabayı Minho.

Jisung ise Minho gidince koşarak eve girmiş ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı.

Gecenin bu saatinde Minho onu terk edip gitmişti.

Sinirden ve üzüntüden evdeki herşeyi devirip eline bir bıçak almıştı Jisung. Artık bir şeylere son vermesi gerekiyordu.

Bıçağı bileğine dayayıp hafif kaydırırken Jisung kabustan uyanmıştı.

Ahahaha nasıl ters köşe yedirttim ama.

Yatakta ter içinde doğrulmuştu. Ve nefes nefedeydi kabusun şoku ile.

Komodinin üstünde duran sürahiden bardağa su doldurup titreyen elleri ile içmeye çalışmıştı.

Gördüğü rüya zihninde başından sonuna kadar tekrar ediyordu.

Ani bir hareketle iki elini de karnına sarmıştı sanki bebeği korumak ister gibi. 

Sanki içinden bir ses yakın bir zamanda Minho'ya bu durumu söylemesi gerektiğini söylüyordu.

Ama içindeki sesi dinlemeyecekti tabii. Biraz daha bekledikten sonra çekip gidecekti.

Nefesi düzene girince tekrar yatağa yatmıştı. İki elide hala karnındaydı.

Gözlerini kapatıp güzel bir güne uyanmak istemişti.

I'm Pregnant | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin