Ratatata Imma Make İt Boom Boom Chk Chk Boom💥.
---
Yarın Akşam
Hwang Hyunjin
Felix'in ne korkusu vardı ki bilecektim? Sarhoş olup Jeongin'i o sandığım için trip atıyordu işte.
Biz gerçekten birbirimize uygun değildik anlaşılan. Ben onun için yanıp tutuşurken o sadece sinirlenip trip atıyordu.
Ama bilmiyordu ki onu kaybetmemek için bazı şeyleri söylemediğimi.
Belkide onu sevmekle ve sevgili olmakla hata yapmıştım.
Felix benim şu yaşıma kadar olan ilk sevgilimdi. Onu da kaybedersem hayata tamamen küserdim.
"Seni dinliyorum Felix. "
Dolduğunu tahmin ettiğim gözlerini silmişti dudaklarını aralamıştı.
"Özür dilerim. "
Sıkıntılı bir nefes verip konuştum.
"Hemen özür dilemekle geçiyor mu sence?"
"Geçmiyor biliyorum ama gerçekten özür dilerim. Böyle davranmak bende istemezdim ama korkum var. "
"Ne korkusu?"
Anlattığı şeyi pür dikkat dinliyordum. Her bir kelimesinde daha da şok oluyordum.
"İşte öyle. O gün bu gündür korkuyorum. Ben ondan sonra kimseyi aşk anlamında sevemedim. Bir tek seni sevdim güvendim. Sende Jeongin'i öpmeye çalışınca bir oyunun içinde olduğumu düşündüm. Diğer trip atmalarım normaldi zaten. "
"Sen banada mı güvenmiyorsun yani? "
"Hayır hayır öyle değil. O şahıstan sonra senle sevgili olana kadar kimseye aşk gözüyle bakamadım o derece güvenemiyordum. Ama sana o kadar güveniyorum ki. Beni bırakmayacağına inanabiliyorum. Ama bırakırsan da sen bilirsin, sorun değil."
Cevap veremediğimde sadece ona bakıyordum dolu gözlerle.
Ağlamaya başladığında elleriyle yüzünü kapattı. Ben hala duyduklarımı sindirememiştim.
"Felix, ne bırakması?"
"Sende bırakacaksın beni biliyorum. Herkes beni bıraksın zaten alıştım. "
Bir elimi saçlarına atıp okşamaya başladım. Diğer elimle de yüzünü kendime çevirmeye çalışıyordum.
"Felix, bana bak güzelim. Ağlama. "
Bana baktığında anında ona sarıldım ve ağlamaklı sesle konuşuyordum artık.
"Ben seni hiç bırakır mıyım? Bu yaşıma kadar hayatıma aşk anlamında giren ilk insansın. Senin gibi güzel birisini bulmuşken nasıl bırakayım?"
Tepkisiz kalsa da kollarını yinede sarmıştı.
"Asıl ben özür dilerim Felix. İçmeseydim olmazdı. "
"Hayır hayır saçmalama. İçebilirsin sorun yok. Ben biraz ileri gittim sadece. "
"O zaman barıştık mı? "
"Barıştık ama benden daha çok yiyeceğin bir sürü tribim var! "
"Yerim. Seni bile yerim. "
"Ya sus! O kadar da demedik. "
"Ama yerim! "
"Trip geliyor bak."
"Tamam sustum sustum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Pregnant | Minsung
SonstigesMinho ve Jisung sevgiliydi. Bir gün arkadaşlarının doğum günü vardı ve içmişlerdi fakat işler yolunda gitmemişti...