Delilo delilo hayranee
--
Hamilelik; 3 Ay + 4 hafta
Han Jisung
Kalmıştı son 2 hafta cinsiyeti öğrenmeye. Ne kadar istemesek de arkadaşlarımızın ısrarı sonucu kendi aramızda bir cinsiyet partisi yapmaya karar vermiştik.
2 hafta sonra cinsiyeti öğrenmeye giderken Felix ve Chan yanımızda gelecekti.
Hay anlamıyorum ki, doktordan duysam ne değişecek ki?
Amına koyayım evden de çıkamıyorum ki 2 haftadır. Tabii birazda olsa evin içinde yürüyebiliyordum.
Tanrım, ben bu kadar küfür ediyorum ama
çocuğumda bize benzemesin ne olur.Böyle arkadaşlarım olduğu sürece benzer tabii. Tabii çocuğum benim Minhoma benzesin.
Son 1 hafta dayan Jisung. Ondan sonra ne olacak öğreneceksin.
Ama olamıyorum işte. Bazı şeyleri yine kafama takıyorum ve bum hoşgeldin stres.
CHK CHK BOOM💥💪🏻
Hatta kafama taktığım için ağladığım bile oluyor, ellerim titriyor.
Ama canım, salak, gerizekalı, maymun götü gibi olan arkadaşlarım ilgileniyorlar.
Biraz fazla övdüm galiba. Canım kelimesi yeterdi ama neyse.
Odada Minho ile beraberdik. Diğerleri bana stres yaratmasın diye odadaydık aslında.
"Minho, hatırlıyor musun? Okul çıkışıydı bir kere, daha tanışmamıştık. Çıkışta giderken seni görmüştüm ya, sende bana gülümseyip göz kırpmıştın. Orada eve tam giderken sana bakakaldım. "
"O anı çok iyi hatırlıyorum... Bir de gece bir sokak lambasının altında karşılaşmıştık. O gün içimden şey demiştim; " Seninle sevgili olduğum zaman seni dünyadaki sokak lambalarının altında öpeceğim Jisung. " demiştim.
"Benim niye haberim yok bundan? "
"Diyorum ya içimden dedim diye. "
"Ne yani sen bana o zamanda mı aşıktın!"
"Evet hemde çok. "
"Ah Tanrım, ben ne yaptım da böyle yakışıklı, fazlasıyla romantik, karizma bir adamı hak ettim? "
"Bende ne yaptım da böylesine utangaç, şirin, gülüşü güzel birine rastladım Tanrım... "
Fazlasıyla romantik derken bundan bahsetmiştim işte. Omuzuna ağır olmayacak şekilde vurmuştum.
Klasik, utanan birinin yaptığı davranışlardan biri diyelim.
Omuzunu tutup gülmüştü. Saatlerce gülüşüne bakabilirdim Minho'nun...
Jisung ile ruh eşiyiz, bende saatlerce bakabilirim o kadar güzel.
"Yarın 3. ayda bitecek, 4 olacak. Hazır mısın Minhocum? "
"Hazırım, cinsiyeti de öğrenebileceğiz. Ama şu parti olayı off. Ne gerek var ya. "
"Ya işte ne görürlerse onu istiyorlar. Küçük çocuklar gibi. "
Kapıdan bir ses geliyordu. Daha doğrusu anahtar deliğinden bir ses geliyordu.
"Dikkat dikkat! Öpüşenlerin dikkatine! Yedinci tekerlek ayağınıza geldi, lütfen öpüşüyorsanız ayrılın!"
Seungmin'in sesi duyuluyordu. İki dakika rahatta bırakmıyorlardı.
Anons hala devam ederken Minho yataktan kalktı ve kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Pregnant | Minsung
De TodoMinho ve Jisung sevgiliydi. Bir gün arkadaşlarının doğum günü vardı ve içmişlerdi fakat işler yolunda gitmemişti...