1.Bölüm

1 0 0
                                    



Kan etrafa sıçradı ve sondu değil mi ? Tekrar ve tekrar birinin sonu daha elimdeki tetiğini sıktığım silahlaydı . Silahımı daha dikkatli tutup kulaklığımdan ekibe bildirdim "Bitti ." yeterliydi gerisini onlar hallederdi silahımın susturucusunu çıkarıp belime koydum susturucuyuda ekibin şuan beni izlediğinin bilincinde olarak gözüme gözüken çöp tenekesinin içine attım ve.çıkmaz sokaktan çıkıp karşı caddedeki lokantanın arka kapısından giriş yaptım . Dışardan gayet kendi halinde ara sokak esnaf lokantası gibi duran bir yerdi bu nedenle pek dikkat çekmezdi ,giriş yaptığım yerden kimseye görülmeden yukarı katta bulunan odaya ilerledim hızlı ve dikkatli adımlarla odaya ulaştığımda bana verilen "11"yazan anahtarla kapıyı açtım . Üzerimdekileri değişip kazağı ve ceketi çıkarıp koltuğun üzerinde bulunan beyaz kazağı ve mavi hırkayı giydim altımada siyah pantolonu giydim yüzümdeki kanları oda da bulunan lavaboda yıkayıp saçımı elimle düzelttim ve masum rolüme büründüm 21 yaşında kendi halinde biri olarak lokantadan çıktım ve beni bekleyen arabaya ilerledim bu sırada karşı tarafta polis arabalarının siren sesleri gelmeye başlamıştı .

Konuşmanın olmadığı araba yolculuğundan sonra ekibin olduğu yere vardık eski bir terk edilmiş mezarlığın ilerisinde bulunan bir tuğla yıkıntısı olarak adlandırdığım eve .. içeri girdiğimde büyük salon karşıladı beni ve işlerini yapan ekip namı değer Örümcek ekibi gözümle etrafa baktım Erkan'ı görünce yanına gidip yüzüne yumruk atıp yakalarından tutup sıkarken " Yaptığın işi beğeniyor musun ben hala oradayken polisler nasıl gelebilir Erkan bana bunu nasıl anlatacaksın?" Dedim .Erkan bir eli yumruk attığım yüzünde diğer eli yaklarını tutan elimde beni kendinden kurtarmaya çalışırken "Sinyal kesiciler çalışıyordu kamera görüntüleri de yok polis telsizleri de dinlenmişti orası güvenli yerdi ama bir şekilde polis araçları gelmiş anlamadık bizde zaten sende hazırdın çıkmıştın İldem bi sakin seni bilerek tehlikeye atmayız biri işe karışıyor anlaşılan yada " durdu gözümün içine bakıp tekrar konuştu "Bilmiyorum işte anasını satayım bilmiyorum" dedi ben o yada da kaldım işin yadası içimizde biri haindi yada hain olmuştu . Ellerim çoktan çekmiştim ellerimden ve ekibe dönüp "Bu işi araştırıp olup biteni ,neden olduğunu araştırıyorsunuz sabaha elimde olacaklar"dedim soğuk bir şekilde hepsinin yüzüne gözlerinin içine bakıp ve yukarı kata 11 nolu odama girdim . Bi bu eksikti diyip duş alıp kıyafetleri mi tekrar değiştirip uyumak için odanın ortasında bulunan yatağıma uzandım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Açılan sancılar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin