Selamlar
Uzun zamandır yazmak istiyorum yeni vakit oldu bunun gibi daha çok hikâye yazacağım profilime bakmayo unutmayın lütfenHepinize selamlar diyerek videoya başladım. Bugün sizlere birlikte benim gözümden bir maç günü olcak şimdiden iyi seyirler dilerim diyip kamerayı kapatmıştım. Kızlarla buluşunca geri açardım nasıl olsa. Bu arada size kendimi tanıtayım ben Sena Yılmaz , Barış Alper Yılmaz'ın kardeşiyim ve içerik üreticisiyim. Bugün de milli maç günüydü ve çeyrek final maçı vardı stadda izleyeceğimiz için video çekmenin mantıklı olacağını düşünüp başlamıştım zaten.
Kızların yanına gelmiştim. Kamerayı tekrar açıp konuşmaya başladım.
Evet kızlarla buluştuğumuz üzere hazırlanabiliriz ama ilk önce sizlerle tanıştırayım . Bu Duru takımımızın göz bebeği Arda'nın sevgilisi sizde bilirsiniz zaten. Bu da Vera bir diğer göz bebeğimiz Kenan'ın sevgilisi . Ve bende bildiğiniz üzere Barış Alper'in kardeşiyim. Neyse uzatmadan ana konumuza dönelim maç . Kızlar tahminleri alayım. dedim ve elimi mikrofon şeklinde onlara uzattım.
D: ben 2-1 biz alırız diyorum dedi
V: bende 2-0 diyorum dedi ve sıra bana gelmişti kamerayı kendime çevirip
Bende 3-2 biz diyorum demiştim. Sonrasında kamerayı sabitlemiştim ve bizi hazırlanırken çekmeye başlamıştım . Yaklaşık 2 saatin sonunda hepimiz hazırdık. Ortak kombin olarak beyaz forma altına da beyaz bir etek giymiştik. Nasıl olduğunu tahmin edebilirsiniz diye düşünüyorum çok klasik bir kombindi zaten. Kızlarla tek farkımız formamızda yazan isimlerdi onlarda sevgilileri yazarken bende abim vardı. Neyse kalan görünüşümüzde Vera saçını sıkıca toplayıp örmüştü. Duru açık bırakıp dalgalarını belli etmeyi tercih ederken bende düz saçlarımı tekrar düzleştirip jilet gibi olmasını sağlamıştım. Makyaj olarak da aydınlık cilt görünümü üstüne belli olacak bir allık geçmiştim. Kırmızı çektiğim eyelinerim canlılık katıyordu makyaja . Kızlar da benim gibi makyaj yapmıştı ama tek fark eyeliner rengiydi onlar siyah tercih edip yanaklarına kırmızı beyaz boya sürmüştü. Hepimiz hazır olunca ayakkabılarımızı giyip çıkmıştık. Ben kırmızı Converse, duru Nike Air force , Vera da Nike Air Jordan giymişti ama kırmızı beyaz siyah olanından.Kamerayı elime alıp tekrar konuşmaya başlamıştım.
Evet, biz hazır olduğumuza göre maç başlayabilir dediğimde kızlarla gülmüştük.
Neyse şaka gibi ama çeyrek finale geldik kazansak da kaybetsek de bu gururu yaşamak çok güzeldi herkese çok teşekkür ederiz ama tabi ki bu maçı kazanıcaz dimi kızlar
Dediğimde ikisi de aynı anda tabi ki kazanıcaz gibi bir şeyler demişti. Kamerayı kapattım ve yürümeye devam ettim , otelimiz stadın hemen yanında olduğu için yürüyerek gidebiliyorduk . Maçın başlamasına daha 1 saat vardı ama biz fotoğraf çekinmek için erken gelmeyi tercih etmiştik. Tek sebep bu olmasa da sebeplerden birisiydi. Stada gelince biletleri gösterdik ve girişinizi yaptık. Kameramı çıkarıp etrafı çektim. Kamerayı kendime çevirdikten sonra ,Şimdi stada geldik ve fotoğraf çekimi ardından soyunma oldası baskını yapıcaz heheheheh diyip kamerayı Vera'ya vermiştim o sıra da da Duru benim fotoğraflarımı çekiyordu. Beğendiğim birini Instagram da paylaşmıştım .
Story (kombinleri bahsettiğim gibi benzer bunu bulabildim sadece)
sena_yilmazz 🇹🇷🤍❤️
Bu gönderinin kullanıcı tarafından yorumları kapatılmıştır