Pov. Hyunjin
Mă trezesc destul de devreme dimineața asta deoarece azi e prima zi de școală. Sunt în clasa a 12 și asta o să fie un an dificil pentru mine și colegii mei deci am puține emoții... în plus avem pregătit un moment special pentru cei de clasa a 11. În fiecare an cei de clasa a 12 fac un moment special pentru cei care intră în clasa 11 pentru a le da curaj mai ales ca foarte mulți elevi vin noi prin clasa a 11 și vrem să îi facem să se simtă bine. Noi o să fim destul de apropiați de cei din clasa 11 pentru ca o să îi învățăm tot ce știm și ce vom învăța pe parcursul anului ca să le fie mai ușor în a 12. Fiecare dintre noi o să aleagă un băiat sau o fată din a 11 ca să îl învețe. Îmi e frică de asta ca am auzit ca este foarte complicat cu el și te obosesc foarte mult. În plus îmi aduc aminte de cum eram eu și colegii mei în clasa 11...
Mă duc să mă spăl și să mă îmbrac ca mai apoi să merg să mănânc ceva. Mama era jos și îmi pregătea mâncarea.
Hyunjin:
M h ( mama lui Hyunjin)
M h: Haide ca am pregătit deja masa, cat îți ia să cobori?
H: așteaptă puțin ca mai am mult timp până să plec
M h: cum zici tu dar după să nu te aud ca zici ca întârzii
H: dadaDupă ce termin de mâncat mă întind pe canapea să mai stau puțin pe telefon pentru ca mai aveam cam jumătate de oră până să plec de acasă. ... Trece si acea jumătate de oră și plec la școală. Acolo mă întâlnesc cu prietenii mei Minho și Changbin.
M: sunteți gata?
H: gata pentru ce?
M: pentru moment dobitocule ca în 10 minute trebuie să începem
H: aaa da... am puține emoții
C: tu de ce ai emoții ca nu ne-ai ajutat cu nimic ca să iasă totul bine. Spui și tu 2 chesti acolo și gata.
H: lasă-mă ca am și eu emoțiile mele
M: hai gata ca trebuie sa ne pregătimMergem spre scena unde trebuia sa ne facem momentul si din spatele meu apare un băiat scund și blond care se grăbea in direcția în care mergeam și noi. Am stat sa il analizez cat am putut din mers... nu imi puteam lua ochi de la el... voiam sa ii vad fața, sa văd cum arată. Observ ca se duce in primul rând și se ia în brațe cu mai multe persoane apoi se așeaza lângă ei. Presupun ca e in a 11 având in vedere ca s-a pus lângă cei de a 11.
Ne urcăm pe scena și începem momentul. Eu eram ultimul care intra să vorbească. Când am urcat pe scenă am putut observa băiatul de mai devreme. Avea o fată angelica cu pistrui, buze catifelate și ochii negri.
Termin eu ce mai aveam de zis și plec de pe scena ca să mă așez lângă ceilalți colegi deoarece urăm să ne alegem persoana cu cere vom sta în următorul an.
Celelalte clase au plecat și rămânem doar noi și clasa 11 împreună cu diriginții. Ne punem în două linii paralele, cei de a 12 cu cei de a 11. Mă gândeam deja pe cine pot să iau. Un alt prieten de al meu Han intra acum în clasa a 11 și eram gata să îl aleg pe el dar mi se strică planul destul de repete de doamna dirigintă
Dd( doamna dirigintă)Dd: pentru a evita scandalurile de anul trecut cu alegerea m-am decis ca voi să trageți biletele cu numele elevului de care să aveți grijă.
Am uitat să menționez ca trebuie să avem maximă grijă de cel cu care vom sta pentru ca dacă îi se întâmplă ceva noi răspundem de ei și trebuie să îi ajutăm să se integreze în caz de nu au făcut-o până acum
La început nu ne-a convenit la niciunul dar nu aveam ce să facem. Ajunge și rândul meu să trag un bilețel. Pe el scria Lee felix. Am spus cu voce tare numele ca să vină la mine cel pe care l-am extras.
Atunci văd acel băiat cum vine spre bine.F: Bună, eu sunt Felix.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heiiiiii, sper să vă placă noua mea carte💞
M-am gândit mult dacă să o încep sau nu... și după cum se vede am început să scriu iar o nouă carte.
Va puppppp💞
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~
CITEȘTI
Vreau și eu să am grijă de tine
De TodoFelix, un băiat straight îi cucerește inima fără să își dea seama lui Hyunjin, un băiat bisexual care se lasă vrăjit de farmecul lui Felix. Chiar dacă Hyunjin are ca o să fie respins, tot o să încerce să îi cucerească inima băiatului. Sper să vă pla...