11

18 3 2
                                    

Hyunjin pov.

Este deja luni și mă pot muta înapoi în apartamentul meu. Au terminat băieții reparațiile mult mai repede decât credeam . A trebuit să mă trezesc dimineață tare ca să îmi duc lucrurile înapoi.
Am terminat destul de repede mutarea și cat mai am timp până să încep să mă pregătesc mă duc iar în apartamentul lui Felix
Intru încet în cameră ca să nu îl trezesc și mă pun în pat lângă el. Îl iau în brațe și încerc să adorm lângă el măcar o oră căci sunt destul de obosit.
Felix m-a simțit atunci când m-am pus lângă el și se întoarce cu fața la mine

F: de ce te-ai trezit atât de dimineață?
H: au terminat băieți cu apartamentul și m-au sunat pe la 7 să vin să iau cheia și să mă ajute cu mutarea așa ca am fost nevoit să mă duc.
F: acum cat e ceasul?
H: este 9, culcate înapoi ca mai avem timp până începe școala.
F: bine, mă trezești tu când trebuie

Felix se pune în brațele mele și adormim îmbrățișați.

Toată ziua a decurs normal, la școală a fost totul bine. Băieții pleacă împreună de la școală și până să ajungă la mașină i-au oprit 2 băieți să îi întrebe dacă vor să vină vinerea viitoare la o petrecere la piscină la unul dintre ei acasă. Felix era puțin indecis dar Hyunjin a acceptat din prima. El nu lipsește niciodată de la petreceri mai ales când sunt și la piscină.
Cei doi ajung acasă și se duc în apartamentul lui Hyunjin să despacheteze tot.

H: tu nu vrei să mergi la petrecere?
F: nu știu sincer
H: haide o să fie distractiv.
F: da dar eu nu știu pe nimeni de acolo și dacă o să fie și Lisa?
H: îți garantez eu ca nu o sa fie. Ea nu vine la nicio petrecere ca nu o lasă părinți.
F: știam ca are părinți stricți dar nu mă gândeam ca nu o lasă.
H: uite ca îți zic eu acum. Deci vi?
F: bine o să vin dar dacă nu o să îmi placă mă poți duce acasă?
H: desigur dar nu cred ca nu o sa iti placă

. Săptămâna decurge normal, Felix ia din ce in ce note mai bune cu ajutorul lui Hyunjin. Este vineri seara și băieții pleacă de la școală ca să meargă acasă să se pregătească pentru petrecere.

Hyunjin

Hyunjin a fost primul gata și s-a decis să îl aștepte jos pe Felix ca îi scrisese ca o să fie și el gata în 5 minute

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Hyunjin a fost primul gata și s-a decis să îl aștepte jos pe Felix ca îi scrisese ca o să fie și el gata în 5 minute

Felix coboară în parcare după 15 minute.

H: după ce ca m-ai făcut să aștept atât mai vi și jumătate dezbrăcat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

H: după ce ca m-ai făcut să aștept atât mai vi și jumătate dezbrăcat. Spune-mi te rog ca ai un tricou sau ceva la tine
F: nu, doar asta.
H: atunci mergi sus sa te schimbi
F: nu vreau. Așa merg
H: eu nu vreau să mergi așa. O să să uite multe persoane la tine.
F: ești gelos?
H: nu chiar dar vreau să fi în siguranță ca la petrecerile astea se consumă și alt ceva nu doar alcool și tutun, și nu vreau să îți dea cineva ceva ca să nu mai ști de tine ca cine știe pe unde o să te găsesc și cu cine.
F: o să fiu bine Hyunjin. În plus o să stau mai mult pe lângă tine. Nu o să pățesc nimic, trebuie să ai încredere în mine.
H: am încredere în tine dar nu am în ceilalți.
F: Hyunjin te rog hai să mergem. Promit să am mare grijă și dacă se întâmplă ceva o să vin la tine
H: bine cum zici tu. Urcă în mașină

Urcă amândoi în mașină și până să ajungă la petrecere Hyunjin îi face mare discurs dește ce îi se poate întâmpla. Într-un final au ajuns. Felix nu era prea încântat ca e acolo dar măcar Hyunjin s a oprit din vorbit ce-a ce îl făcea pe Felix fericit ca nu mai suportă să îl mai audă.

Când intră în vilă Hyunjin e solicitat de câțiva băieți și multe fete care se bucură ca a venit. Hyunjin se oprește să vorbească cu el iar Felix se duce singur să îți ia ceva de băut și se pune pe o canapea

 Hyunjin se oprește să vorbească cu el iar Felix se duce singur să îți ia ceva de băut și se pune pe o canapea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

( cam așa ceva dar cu mai multe canapele.. o să vă dați voi seama despre ce vreau să zic)

După ce Hyunjin termină de vorbit cu oameni aia se duce să îl caute pe Felix. După ce dă de Felix până să ajungă la el apare un băiat cu două pahare în mâna. Unul dintre acele pahare il dă lui Felix.
Hyunjin se duce repede la el, îi ia paharul din mâna lui Felix și i-a o gurița mică din el în timp ce se așeaza pe marginea canapelei lângă Felix.

H: întrerup ceva?
F: aaa Hyunjin... el este...
H: il cunosc pe luca nu e nevoie sa mi-l prezinți.

Vreau și eu să am grijă de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum