F: de unde te ști cu luca?
H: nu contează asta acum hai să mergem
F: nu vreau, mă simțeam bine cu el aici.
H: Felix am spus ce mergem.
F: am spus nuHyunjin la apucat de mâna pe Felix dar el s-a tras și s-a dat mai în spate refuzând să meargă cu Hyunjin.
L: l-ai auzit pe Felix. Valea!
H: nu imi vorbii mie asa. Ar fi bine sa iti vezi de treaba ta ca de nu o sa iasa rau.
F: Hyunjin gata
L: cam ce ai de gând sa îmi faci ?
H: nu vreau sa începem iar.. clar?
L: haide doar vorbim puțin, amigo
H: si te veo una vez más acercándote a Félix, te arrepentirás.
L: te digo que te calmas porque no quiero que nos de una mala impresión.
H:¿sobre nosotros? Creo que es hora de aprender más sobre ti para no dar una mala impresión
L:Hyunjin calmémonos un poco. No te enojes mas.
H:debiste pensar que me enojaría antes de que le pusieras drogas en su bebidaHyunjin aruncă băutură lui Felix pe jos iar apoi îl ia pe Felix de mâna strâns și pleacă din acel loc.
Hyunjin îl trage pe Felix până în curtea din fața casei unde nu lume și când să iasă pe poartă Felix își trage mâna din a lui Hyunjin.
F: Hyunjin ce a fost asta?
H: nu contează dar de acum când îți zic să mergem păi mergem nu mai stăm la discuți.
F: măcar poți să îmi spui ce ai vorbit cu el în spaniolă și de ce ai aruncat băutură. Băiatul ăla și-a dat bani pentru mine.
H: nu am vorbit mare lucru cat despre băutură să ști ca erau mulți bani în ea.
F: adica erau mulți bani în ea?
H: DROGUTI FELIX. Erau puse drăguți în băutură.
F: CE? De ce ar face asta?
H: asta face la toate petrecerile. Pune droguti in băuturile oamenilor ca se se culce cu ei sa cine știe ce sa le mai facă.
F: da dar poate în băutură mea nu erau.
H: ba da erau. Mirosea și avea și gust.
F: de asta ai băut când mi-a adus-o .
H; da, nu puteam să risc să îți bage animalul ăla ceva în băutură și să te las să bei.
F: stai dar tu nu ai nimic.
H: nu e prima dată. De unde crezi ca știam ca sunt droguri acolo.
F: nu știam ca...
H: nu aveai de unde sa ști... nici nu voiam sa afli dar tot ce trebuie sa ști e ca nu m-am mai atins de ele de ceva timp.
F: mă bucur.
H: hai să plecăm
F: te rog să mai stăm, chiar mă simțeam bine și promit ca o să stau lipit de tine și o să am mai multă grijă.
H: așa ai zis și când am plecat.
F: te rog Hyunjin chiar vreau să mai stăm.
H: bine dar nu pleci de lângă mine
F: daaaaMă întorc cu Felix la petrecere după rugămințile insistente. Ne ducem la bar să ne luăm ceva de băut și după ne ducem spre un fotoliu ca doar ăla mai era liber.
H: cred ca o să stau în picioare.
F: ba nu. Stai jos
H: dar...
F: am spus sa stai jos
H: m-am pus și acum tu ce faciFelix se pune în poala lui Hyunjin și începe să facă mișcări de du-te vino încet.
H: ce crezi ca faci?
F: nimic... dansez și eu puțin.
H: și trebuie să dansezi chiar așa la mine în poala?
F: vrei să mă opresc
H: as vrea dar îmi place prea mult.
CITEȘTI
Vreau și eu să am grijă de tine
DiversosFelix, un băiat straight îi cucerește inima fără să își dea seama lui Hyunjin, un băiat bisexual care se lasă vrăjit de farmecul lui Felix. Chiar dacă Hyunjin are ca o să fie respins, tot o să încerce să îi cucerească inima băiatului. Sper să vă pla...