Evde karşımda kazık gibi oturmuş iki gayle oturuyordum. İkiside utanmıştı özellikle sarı saçlı çocuk kafasını yerden kaldıramıyordu. Siyah saçlı çocuk ise onun bacağını okşuyor sakinleştirmeye çalışıyordu. Siyah saçlı çocuğa dönüp konuşmaya başladım.
"Evet ne kadar tuhaf bir başlangıç yapsakta sizin ilişkinize karışamam yani
... Of cidden böyle özel bir şeyi nasıl burda yapmayı düşünürsünüz ki? " siyah saçlı kaşlarını çattı ve öne atıldı."Nereden bilelim sarı saçlı atarlı bir çocuğun kapının kilidini açıcağını ha? " kaşlarımı çattım.
"Bunun için oteller boşuna yok " diye çıkıştım. Cidden ortamın gerginliği tuhaftı. Ama sonuçta yeni oda arkadaşımla aramı düzgün tutmak istiyordum.
"Of bakın gay olmanızı önemsemiyorum. Sadece böyle bir şeyle karşılaşmayı" dedim sesimi yumuşatarak. Konuşmanın başından beri konuşmayan sarışın çocuk başını kaldırdı ve bana döndü derin nefes aldı ve bana elini uzattı.
"Biliyorum utanç verici bir arkadaşlık başlattık ama bence iyi biri olduğun belli ben Matsuno Chifuyu bu da Keisuke Baji şey kendisi sevgilim olur. " uzattığı elini sıktım ve gülümsedim.
"İnui Seishu memnun oldum ama lütfen bir dahakine böyle bir durum olucağı zaman telefonlaşalım ona göre otel tutucağım ya da baji sanın odasını kullanırım " Chifuyu kıkırdadı.
"Cidden böyle bir şeye şahit olduğun için üzgünüm al telefonumu numaranı gir kaydediyim" telefonunu uzattı alıp numaramı girdim. Aradan yarım saat geçti hangi bölümlerde kaçıncı sınıf olduğumuz gibi sıradan şeyler hakkında konuştuk.
Matsuno Chifuyu kendisi benimle aynı bölümü okuyor ve birinci sınıftı. Hepimizde Japonya'da gelmiştik bu onların yanında daha rahat olmamı sağlamıştı.
Keisuke Baji o da spor dalında ilerliyordu şahsen baya iyi ve formda olan vücudunu biraz inceleyince şaşırmamıştım. İkinci sınıftı ve olduğu takımda takım kaptanıymış. İkisi küçüklüklerinden beri beraberlermiş ve geçen yaz çıkmaya başlamışlardı. Tatlı ve şirin bir ikiliydi ve uyumluydular.
Chifuyu dolaptan çıkardığı soğuk gazozları hepimize verdi ve oturup tekrar konuşmaya döndü.
"Hey İnui ben sormayı unuttum ah yani tabi daha seni tanıyacağız ama ilk önce merak ettiğim bir soru vardı şey yönelimin ne? " yüzüne baktım ve direkt cevapladım.
"Şey gayım" ikiside kaşını çattı.
"Harbi mi? " tek kaşımı kaldırdım niye böyle sorduki şimdi.
"Evet yalan söyleyecek ya da şaka yapabilen birine ben demiyorum diye düşünüyorum. " ikiside birbirine bakıp gülümsediler.
"O zaman sevgilinde var ha" içiceğimden bir yudum aldım ve bıkkınca cevap verdim.
"Hayır Chifuyu sevgilim yok" bir an ikiside sanki ben malmışım gibi bana baktılar.
"Şey İnui boynunda ki morluğu kim yaptı o zaman? " ne ne diyordu bunlar.
"Ne diyorsun ne morluğu? " Chifuyu uzandı ve boynumda bir noktaya dokundu bense telefonumdan kamerayı açtım ve dokunduğu yere baktım siktir buda neydi böyle böcek mi yoksa büyük böcekmi? Hayır ısırığı belliydi siktir ne ısırdı aminakoyim beni?
"Bakın yemin ederim bu ne bilmiyorum bile lütfen orospu gibi görmeyin benide. Kimin yaptığını bile bilmiyorum. " hatırlamaya çalışıyordum ne veya kim yapmış olabilir ki aminakoyim.
"Tamam merak etme İnui zaten beyazsın şimdi ruha dönüştün. Sakin ol orayı dezenfekte edelim sonra kapatırsın " chifuyu ayağa kalktı ve banyo olduğunu tahmin ettiğim yere girdi ve gerekli malzemeleri arayıp getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐡𝐦𝐚𝐤 // 𝐊𝐨𝐤𝐨𝐧𝐮𝐢
Random𝐎𝐤𝐮𝐦𝐚𝐤 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐨𝐫𝐚𝐲𝐚 𝐭𝐚𝐬̧ı𝐧𝐦ı𝐬̧ 𝐯𝐞 𝐲𝐮𝐫𝐭𝐭𝐚 𝐤𝐚𝐥𝐦𝐚𝐲𝐚 𝐛𝐚𝐬̧𝐥𝐚𝐲𝐚𝐧 𝐈̇𝐧𝐮𝐢, 𝐨𝐝𝐚 𝐚𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚𝐬̧ı 𝐂𝐡𝐢𝐟𝐮𝐲𝐮 𝐢𝐥𝐞 𝐛𝐢𝐫 𝐢𝐝𝐝𝐢𝐚 𝐬𝐨𝐧𝐮𝐜𝐮 𝐲𝐚𝐬̧𝐚𝐝ı𝐤𝐥𝐚𝐫ı (𝐇𝐞𝐫 𝐬̧𝐞𝐲 𝐤𝐮𝐫𝐠𝐮𝐝𝐮𝐫 𝐬𝐦...