18 yıl önce...(5 yaşındayken)
"O koca poponu kaldırıp şu topu getirecek misin artık!"
"T-tamam. Sadece biraz yavaş kalkıyorum."
Önümdeki çocuk homurdanarak beni izliyordu. Bir kaç metre ötede futbol oynuyorlardı ve bir çocuk topu buraya, benim oturduğum yere doğru atınca topu oraya getirmemi istemişlerdi.
Koşabildiğim kadar hızlı koştum ve sevinçle topu yerden aldım.
Tekrar koşarak onların yanına ilerliyordum ki ayağıma takılan lanet olasıca bir taş yüzünden topla beraber yere tosladım. Top, resmen ezilmişti.Bana laf söyleyen çocuk o anda kahkahayı patlattı. Diğerleri de gülmeye başladılar. Ben ise düşdüğüm duruma değil, onlara topu atamadığım için ağlıyordum.
"Susun lan!"
Bu ses her kimden çıkmışsa, içimden minnet duyuyordum. Yavaşça yere gömdüğüm kafamı kaldırdım ve onlara doğru baktım.
Benim o zaman 'abi' diye seslenebileceğim yaşlarda gözüken bir çocuk bana doğru koşuyordu. Yanıma iyice yaklaştığında gülümseyerek elini uzattı."İyi misin bücür?"
--------------------------------------
Başkan'ın yani Uğur Bey'in seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım ve gözlerimi gözlerinden ayırdım.
Tanrım. Çok dikkatli bakmış olmalıyım!"Sizin hakkınızdaki bilgileri önceden edindim. Stajer olarak başlayabilirsiniz. Ama şunu belirtmeliyim ki şu üç ayda kendinizi kanıtlamanız gerekiyor. Stajer olarak alınan on kişiden biri de sizsiniz ve üç ayın sonunda sadece iki kişi kalıcı olarak işe alınacaktır."
Onu dikkatlice dinlediğimi belirtmek istediğimden kafamı biraz abartarak salladım.
"Şimdi çıkabilirsiniz Ece Hanım. Yarın iş saatinizde burda olun."
O değil de! Sizin gözleriniz fazla mükemmel değiller mi Uğur Bey? Böyle ısırılıp koparılacak cinsten tatlı ama aynı zamanda seksi. Sürmeli gibi bir de ha! Bu arada benden zayıf olduğunuzu söylemiş miydim?
Aklımı saçma sapan sorularla doldurduğumu,Uğur Bey'in bana soru sorarcasına baktığını ve hala aptal gibi odanın ortasında dikildiğimi farkettiğimde küçük çaplı bir şok yaşasamda farkettirmemem gerektiğini bildiğimden ona en az kendim kadar aptal bir soru sordum.
"Şişman olmam. Bu iş için engel değil mi?"
Ne şişmanı? Sen şişman değilsin ki Ece!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Diyeti
ChickLitEce Burkan Sıcacık yatağımın üstünde kalın ve şişko bacaklarımın elverdiği kadar bağdaç pozisyonuna geçmiş, telefonumda merak edip açtığım 'Bir Ayda Kilolarınızdan Hemen Kurtulun' konu başlıklı bir haber yazısı okuyordum. Bir kaç göbek eritme harek...