OSTRZEŻENIE

78 6 0
                                    


Na samym początku tej mrocznej przygody chciałabym poinformować cię, że Shadows Of Harmony jest mroczną historią. Nie bez powodu książka otrzymała oznaczenie 18+.

W tej książce jest dużo mroku, zawiłości, a niektóre sceny mogą wzbudzić twój niepokój. Postaram się opisać te sceny, jak najmniej drastycznie, jednakże pamiętaj, że nie jest to słodki romans.

W Shadows Of Harmony zostaną poruszone tematy takie jak: śmierć, porwanie, próba ucieczki, śledzenie oraz obserwowanie. Dodatkowo przez część książki, będą przewijały się tajemnicze rozdziały, które do samego końca mogą być niezrozumiałe. W książce mogą pojawić się sceny erotyczne, jednakże one na pewno nie zostaną opisane w brutalny sposób.

Pamiętaj, że jest to pierwsza część Shadows i niektóre wątki nie zostaną rozwikłane w tym tytule. Uniwersum Shadows dzieje się w Blackstone.

 Jeśli nie masz 18+ odłóż tę książkę na później. Zastanów się, czy jesteś gotowy na ten mrok. Każdy z was podejmuje własną decyzję, jednak pamiętajcie, że każda decyzja niesie za sobą konsekwencję. Pod żadnym pozorem nie romantyzuj bohaterów tej powieści, nie są oni wzorem do naśladowania. Bohaterzy są toksyczni i w żadnym wypadku, nie należy brać z nich przykładu. Ich relacja nie jest zdrowa, nie posiadają kręgosłupa moralnego, a ich działania często przekraczają granicę.

Shadows Of Harmony jest FIKCJĄ. Wszystko, co zostanie w niej zawarte, jest jedynie wytworem wyobraźni, a powieść nigdy nie wydarzyła się w życiu realnym. ODDZIEL FIKCJĘ OD RZECZYWISTOŚCI. JAKO AUTORKA TEJ KSIĄŻKI NIE POCHWALAM SCEN ANI SYTUACJI W NIEJ ZAWARTYCH.

Jeśli zaczniesz czytać tę powieść, a w którymś momencie poczujesz się gorzej lub będzie ona cię przerażała ODŁOŻ JĄ. Dbajcie o siebie i swoje zdrowie.

Pamiętaj, czytasz na własną odpowiedzialność!


Shadows Of Harmony [18+]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz