Udělejte prostor nové generaci!

3 0 0
                                    

Takřka-Dokonalé se za ta léta proměnilo. Městečko bylo nyní větší, upravenější a více organizované. Starostou se stal Ignác Regal, muž aristokratického původu, který si zakládal na pravidlech a řádu. Vždy chodil v elegantních oblecích šitých na míru a po boku měl dvojici obrovských zlobrů jako osobní ochranku.

Starosta Regal měl pověst lehce úplatného muže, který si rád přivydělal bokem nějaký ten lesklý zlaťák. Mnoho lidí v městečku ho respektovalo, ale spíše se ho více báli.

V Takřka-Dokonalé za ty roky vyrostla nová generace hrdinů, která se inspirovala příběhy svých předků. Mezi nimi byli Barlův syn Elmar, mladý kouzelník, který se zajímal a starodávná kouzla, ale talent zdědil po svém otci. Nara, žákyně Hromotluka, která měla až nadlidskou sílu. Ferdyho syn Finn,  který podědil geny a schopnosti v nezákonných praktikách po svém otci. Lana dcera místního statkáře, kterou život na statku nebavil a Arwen skvělá lukostřelkyně a dcera Eleny a Artura. Tato nová skupina hrdinů se snažila chránit své město a stát se stejně slavnou družinou jako jejich předchůdci.

Jednoho dne se stalo něco, co městečko nikdy nečekalo. Barl, slavný čaroděj a jeden z původních hrdinů, byl nalezen mrtvý ve své věži. Zpráva o jeho smrti otřásla celým městečkem. Všichni si ho vážili a milovali ho pro jeho moudrost a laskavost. Elmar, jeho jediný potomek, byl zdrcen a slíbil, že zjistí, co se otci stalo. Byl si jistý, že příčina smrti nebyla přirozená.

Elmar se svými přáteli zahájil pátrání. Byli odhodlaní zjistit, co se stalo. Prvním krokem bylo prohledat věž, kde byl Barl nalezen. Všimli si, že některé knihy a magické předměty zmizely. Hlavně ty, kde se psalo o kouzelných artefaktech.

„Tohle není žádná náhoda." řekl Elmar. „Někdo tu byl a něco hledal."

Stopy vedly hned k několika lidem v městečku, kteří mohli mít motiv. Jeden z nich byl nový starosta Regal. Ten byl známý svou touhou po moci a bohatství, a Barl měl mnoho vzácných předmětů, které by mohly být i cenné. Navíc tihle dva se nikdy moc nemuseli. Od dob co Regal nahradil bývalého starostu Vytlačova se tihle dva kočkovali. Barl chtěl, aby radnice sponzorovala jeho výzkum o kouzelných vlnách. Ale Regal byl zásadně proti a nechtěl pustit ze svých kostnatých prstů ani jednu minci. A to byl jen začátek. 

„Musíme si dávat bacha." řekl Finn. „Regal má ty své zlobry a nebude chtít, aby se někdo vrtal v jeho záležitostech."

Družina se rozhodla sledovat starostu a jeho aktivity. Zjistili, že se často setkává s podezřelými lidmi, kteří s magickými předměty v minulosti už obchodovali. Bylo jasné, že má něco za lubem.

„Musíme najít důkazy." řekla Nara. „Bez nich nám nikdo neuvěří."

Jednou v noci se Elmar a jeho přátelé rozhodli vloupat do starostovy rezidence. Bylo to riskantní, ale neměli jinou možnost. Při pátrání našli hned několik knih, které patřily Barlovi.

„Ten prevít!" zašeptal Elmar. „To jsou knihy mého otce. Regal je musel ukrást."

Starosta Regal zjistil, že někdo vnikl do jeho domu, ale na veřejnost tuto zprávu nepustil. Začal, ale být mnohem opatrnější. To Elmara a jeho družina zpomalovalo a věděli, že musí jednat rychle.

„Musíme získat více důkazů. Knihy nestačí." řekla Lana. „Něco, co by nás spojilo s tou vraždou."

Mezitím v městečku probíhal velkolepý pohřeb Barla. Všichni se chtěli rozloučit s hrdinou, který chránil jejich město po mnoho let. Na radnici a ulicích viseli černé vlajky. Zástupy měšťanů doprovázely černou rakev taženou koni na hřbitov za městem. Pohřeb byl emotivní a smutný. Elmar a jeho přátelé přísahali, že najdou vraha a postaví ho před spravedlnost. Tak jak by si to Barl určitě přál.

Během dalšího pátrání narazili na člověka, který jim mohl poskytnout potřebné informace. Byl to jeden z Regalových sluhů, který měl svědomí a chtěl pomoci.

„Regal plánoval získat všechny magické předměty. Chtěl se poradit s Barlem" řekl sluha. „Něco se pokazilo a on ho prostě zabil."

S důkazy v rukou se družina rozhodla čelit starostovi. Věděli, že to nebude jednoduché, ale byli odhodlaní pro Barla získat spravedlnost.

Když se střetli s Regalem a jeho zlobry, začala zuřivá bitva. Zlobři byli silní, ale Nara a Finn je dokázali porazit svou silou a důvtipem. Zlobři nikdy nevynikali vysokou inteligencí. A tak než stihli pochopit k čemu slouží provaz, kterým Nara mávala nad hlavou seděli svázáni u schodiště.

Regal se pokusil utéct oknem, ale Elmar ho stihl zadržet. „Proč jsi to udělal?" řekl a hodil po starostovi jednu z otcových knih, kterou měl Regal na stole. Ta ho zasáhla do hlavy a omráčila. Starosta byl zatčen a spravedlnost byla dosažena. Městečko bylo opět bezpečné, ale všichni věděli, že ztratili velkého hrdinu. Takřka-Dokonalé se pomalu vzpamatovalo z tragické ztráty. Noví hrdinové se stali ochránci města a slíbili, že budou pokračovat v odkazu svých předků. Město  se muselo město připravit na volby nového starosty. Jedním z kandidátů, kterého si občané vybrali byl i Elmar, ale teď z důvodu své náročné profese odmítl. Takže se novým starostou stal pan Zelenka. Prodejce obavy, který studoval počty, aby se jednou mohl stát starostou a vést městský rozpočet.

Elmar, Nara, Finn, Lana a Arwen věděli, že před nimi leží mnoho výzev, ale byli připraveni čelit jim společně. Městečko Takřka-Dokonalé zůstávalo jejich domovem.

Léta plynula a noví hrdinové se stali legendami stejně jako jejich předci a předci jejich předků. Příběhy o jejich odvaze a odhodlání se vyprávěly po celém kraji. Takřka-Dokonalé zůstalo městečkem plným příběhů a záhad, kde hrdinové vždy stáli na stráži, připraveni chránit svůj domov a své blízké.


Takřka-Dokonalé příběhyKde žijí příběhy. Začni objevovat