Yine her zaman ki gibi normal bir gündü.Saat 8'e kurduğum alarmın çalması ile uyandım.Hemen ilkokul arkadaşım Kaan'ı aradım.
-Ben şimdi hazırlanıyorum,yarım saate aşağıda ol.
-Tamam o zaman bak hızlı hazırlan seni bekleyemem ona göre.
-Tamam tamam,hadi görüşürüz.
-Görüşürüz
Üstümü giyindim,Çok heyecanlıydım çünkü bugün lise'nin ilk günüydü.Hemen aşağıya indim.Kaan biraz üşümüş olacak ki burnu kıpkırmızıydı.Bir palyançoyu andırıyordu.
Yüzümde gülücüklerle ona doğru ilerledim.-Hayırdır yüzünde gülücükler açmış.
-Açar tabii açmaz mı?Okulun ilk günü ve en sevdiğim arkadaşım yanımda.
-Yani,hadi ben çok üşüdüm otobüs durağına gidelim.
-Tamam gidelim.
Durağa gittikten 2 dakika sonra otobüs geldi.Otobüse bindiğimde telefonuma bir mesaj geldi.
Mesaj e-devlet'ten gelmişti.Hangi sınıfta olduğumuzu gösteren mesajdı bu.
Aynı mesaj Kaan'a da gelmiş olacak ki oda telefona bakıyordu.
Otobüsten inince bir anlık bakıştık ve sessizliği ben bozdum.
-Hangi sınıftasın?
-Önce sen?
-Hayır sen!
-Tamam aynı anda söyleyelim.
-Peki
Üç
İki
Bir
"9/B"dediğimizde sevinçten çığlık atmış olacağım ki,etrafımızdakiler bize bakmıştı,utanmıştım.Tam 8 senedir aynı sınıftaydık ve bu 4 sene daha devam edecekti.
Okula gelmiştik,Hemen sınıfımızı aramaya koyuldukSınıfımızı bulmamız çok uzun sürmedi.Birlikte içeri girdik,ortadan en ön sıra boştu.Birlikte oturduk.Sonra ders zili çaldı.
Hocalar tabikide daha ilk günden ders işlemeyecekti.
Hoca sınıfa girdi.Bizlere kendimizi tanıtmamızı söyledi.Cam kenarında oturanlar başladı.
Sıra bize geldiğinde kendimizi tanıttık.
Zamanımız tam yetmişti.Sonuncu kişi cümlesini bitirdiği anda teneffüs zili çaldı.
Bahçeyi gezmek için bahçeye çıktık.
Bir banka oturduk.Etrafa bakıyorduk.
Voleybol oynayan kızlar,Basketbol veya Futbol oynayan erkekler,son olarak tenis masasında birbirini yiyen öğrenciler...
Derken yan bankımızda yalnızlıktan yaşam belirtisi vermeyen birini farkettim.
Gözünü bile kırpmıyordu,boyundan pozundan onunda 9. sınıf olduğunu anladım.Kaan'a"ben yandaki yaşam belirtisi vermeyen çocuğun yanına gidiyorum ve sende geliyorsun diye fısıldayarak Kaan'ında kolundan tutup peşimden sürükledim.
Çocuğun yanına oturduk.Aramızda böyle bir konuşma geçti.
-Merhaba .
-Merhaba.
-Ben Damla.
-Bende Kaan.
-Bende Berk.
-Yalnız gözüküyorsun.
-Öyleyim.
-Bizimle takılabilirsin.
-Evet bizimle takılabilisin.
Birden başını kaldırdı.
"Olur."
Dediğinde zil çaldı.Sınıfa çıktık,Bizim sınıftaymış.Bizim bir arka sıramıza geçti.
Berk bugün full yanımızdaydı.Sohpet ettik,onu iyicene tanımaya çalıştık,çok güzel bir gündü.Ayrıca Kaan ile Berk çok iyi anlaşıyorlar.Bazen kendimi dışlanmış bile hissediyorum.Şaka yaptım,bu durumdan gayet memnunum.
Okulumuz bu günlüğüne sona erdi.Ama bitmez.Akşam buluşuyoruz,Kaan,ben,Berk.
Eve gittim,elimi yüzümü yıkadım.Oturdum telefonu aldım.İnternette gezirken uyayakalmışım neyseki tam zamanında uyanmışım.Buluşmaya tam yarım saat kala.
Hemen giyindim,Aşağıya indim.İkiside sohpet ederek kapının önünde beni bekliyorlardı.Evet ikili grubumuza bir kişi daha eklenmişti,artık üçlü gruptuk.
Onlara doğru ilerledim.
-Selam
-Selam
-Selam
İlk önce AVM'ye gittik.Ben tabikii de fakirliğin dibine vurdum.Şakaaa
Tabikide şakaa
Sonra sahile gittik.Biraz yürüyüş yaptık.Geç oldu diye dağıldık.Beni eve bıraktılar.Bende hemen geceliği giydim ve yatağıma geçtim.
BU DAHA BAŞLANGIÇTI.HER ŞEY DAHA YENİ BAŞLIYORDU...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR OKULU
RandomSırlar altında kalan bir okul,sırlar altında kalan bir arkadaşlık ve tüm sırların gerçekten altında kalan bir dostluk .