Hemen Kaan'ı aradım,açmadı içimden"Aç şu telefonu"diye geçirdim.
Tekrar,
Tekrar,
ve
Tekrar aradım,açtı.
-Sonunda açtın.
-Kusura bakma yaa ders çalışırken uyuyakalmışım.
-Ben bir şey diyecektim.
-Ne diyecektin?
-Te-telefonda olmaz.
-Tamam seni almaya geliyorum,aşağı in.
-Zaten aşağıdayım.
-Peki,sesin çok kötü geliyor belliki bir şey olmuş.
-Evet,oldu.
-Tamam Damla şimdi kapatıyorum,gelmek üzereyim.
-Tamam.
Hoşlandığım çocuğun babasının benim annem ile ilişkiye girmesi ne kadar anormaldi.
Kaan gelmişti ne olduğunu sordu.Ancak benim gözlerim çoktan kararmıştı,bayılmıştım Kaan'ın iki kolu arasında.
Gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm beyaz tavan oldu,hastanedeydik.
Sol tarafıma döndüğümde ise bana korku ile bakan Kaan ile karşılaştım.Annem yoktu,Kaan valizimi görünce anneme haber vermekten vazgeçmişti derken odaya hemşire girdi.Hemşire uyanmışsın demek dedikten sonra Kaan'a döndü.Sevgilisi sensin galiba dedikten sonra ekledi.Biraz tansiyonu düşmüş.Bir serum daha vereceğim.Serum bitince ben geleceğim dedi ve odadan ayrıldı.
Kaan dona kalmıştı.Hayretler içerisinde bana döndü ve elimi tuttu.
Şok olmuştum,galiba tansiyonum düştükten sonra birde kalp krizi geçirecektim.Kalbim çok hızlı atıyordu,küçücük bir temas için...
Yaklaşık yarım saat boyunca birbirimizin gözünü izlemiştik.Onumda bana aşık olduğunu düşünmeye başlamıştım.
O sırada hemşire odaya girdi,nazikçe el bileğimden tutup serum iğnesini çıkardı.
Kaan'a dönüp"gidebilirsiniz"dedi.
Kaan tekrar elimden tuttu ve beni oturttu.
Tam ayakkabıma eğilirken Kaan elimi tuttu,o da ayakkabıma doğru uzanmıştı.
Tam o alsın diye geri çekildiğim sırada bakıştık ve ben tekrar ayakkabıya eğildim ama o da eğilmişti.En sonunda Kaan güldü ve ayakkabıyı alıp bana giydirdi.
Hastaneden çıktık.
Sonra Kaan bana sordu.
–Damla sen bana bir şey diyecektin sanki?
–Evet ama hayır
–Ne-
–Ben ayrı eve mi çıksak diyorum.Sen ben ve Berk
–Neden olmasın,tabiki olur.Aslında bizim sokağın köşesinde bir evimiz var ama orayı kullanmıyoruz,Oraya yerleşebiliriz.
–Tamamdır.
Sonra Kaan bana baktı ve sordu"sinemaya gidelim mi"utandığı çok belliydi."Neden olmasın dedi.Hemen karşıda bir AVM vardı oraya girip sinema biletleri aldık ve girdik.Bu bir korku filmiydi.
İçeride yan yana iki koltuk almıştık,yerimize oturduk.
Sonra birden ekrana çocukluğumun korkusu anabella çıkınca fark etmeden çığlık attım ve ellerimi Kaan'ın boynuna doladım.
Kaan bana "iyi misin"diye sordu."İyiyim" dedim.Sonra gözleri dudaklarıma kaydı.Uzun süre o şekilde kaldık.
Mal ben
Mal ben
Mal ben
Telefonumu sessize almayı unutmuştum.
Telefonumun çalması ile ikimizde irkildik ve yüzümüz kıpkırmızı oldu.Herkes bize bakıyordu.Kaan'a elimle gel işareti yaptım ve çantamı alıp sinema salonundan çıktık.
Arayan kişi Berk'ti.Sanırım onu biraz ekmiştik.O yüzden onu tekrar aramadım.
Eve gidince arayacak duşta olduğumu söyleyecektim.Sonra Kaan ile biraz yürüyüş yaptım.Tenha bir yerdeydik ve burada kimse yoktu.Kaan ile aramda çok az bir mesafe vardı.Yavaşça bana doğru yaklaştı.Nefesi nefesimdeydi.Sonra bende yaklaştım son olarak oda yaklaştığında,dudağım dudağındaydı.
Gözlerimi kapatıp kendimi ana bırakmıştım.İkimizde öpmelere doyamıyorduk.Bir o bir ben bir o bir ben,sıra sıra.
Sonra Kaan beni bir binanın duvarına yasladı ve öpmeye devam etti...
Sanırım biraz fazla uzun sürmüştü.Neredeyse 40 dakikadır öpüşüyorduk.Sonra Kaan biraz geri çekildi.Ama ben hala doyamamıştım.Yakasından tuttum ve 15 dakika daha öpüştük.
Sonunda el ele tutuşup eve doğru gidiyorduk.Birden aklıma sabah yaşadıklarım geldi.Birden duraksadım.
–Kaan ben eve gidemem.
–Niye ne oldu?
–Sabah annemle biraz tartıştım.
–Gel bizde kal.Benim odamda kalırsın.Yana döşek sererim.
O adamda orada olacaktı,Kaan'ın babası.
–Baban rahatsız olmaz mı?
–Yo-yok rahatsız olmaz o eve fazla uğramıyor zaten haftada 3 defa falan görüyorum.
Duraksadım,demek her gün ben odamda yüksek ses müzik açmış dinlerken o adamla annem evde benim ruhum bile duymadan işi pişiriyorlardı.
Kaan'lara gittim.Çok geç olmuştu.Anneme sinirliydim ama meraklanıp polise gitmesin diye anneme mesaj attım ve aynen şu şekilde yazdım.
Ben Kaan'lardayım.Annesi beni eve davet etti.Bir kaç gün burada kalacağım.
Mesaj gönderildi 23.12
Çevrimiçi 23.13
Yazıyor23.14
Peki Görüşürüz.
Utancından benimle konuşamıyordu bile.Kaan çoktan yatakları kurmuştu.
Gittim yattım ve uyudum.
BU GÜNDE ÜVEY KARDEŞİM İLE SEVGİLİ OLMUŞTUM.BRAVO BANA ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLAR OKULU
RandomSırlar altında kalan bir okul,sırlar altında kalan bir arkadaşlık ve tüm sırların gerçekten altında kalan bir dostluk .