2.BÖLÜM:KÜÇÜK ÇAPLI ŞOK

10 0 1
                                    

Aradan 2 hafta geçti.Her şey tam da düşündüğüm gibi,Kaan, ben ve Berk mükemmel bir üçlüyüz.Bugün haftasonu.
Geçen hafta okulumuzda bir yangın çıktı.
Ben tabikii mal gibi tatbikat olduğunu düşündüm.
"Mal ben"
"Mal ben"
"Mal ben"
Tatbikat olmadığını anladığımda biraz geç olmuştu ama Kaan ve Berk hızır gibi yetişmişti.Benim için kahramanca alevlerin içine atlamıştı.Kaan beni kucakladı.Gerisini zaten fazla hatırlamıyorum.Berk'in anlattığına göre Kaan beni kucağına alınca bende ellerimi onun boynuna dolamışım.
"Aptal mıyım ben?"
Tek taraflı aşk yaşadığımı bu kadar belli etmeseydim bari.

Neyse bence Kaan duman soluduğum için sersemleştiğimi düşünmüştür o yüzden o kadarda takmadım şahsen.
Nasıl tatbikat olduğunu sanarım hala kendime yediremiyorum.
Gerçi aradan koskoca 2 hafta geçti.Kaan ondan hoşlandığımı anlasaydı,çoktan benimle konuşmuştu yani.
Berk anlamadığını söyledi umarım öyledir.
O SIRADA KAAN VE BERK (YAZARIN ANLATIMI İLE)
Kaan,Damla'ya sırılsıklam aşıktı.Yangının çıktığı gün Kaan kafayı sıyırmıştı.
Şimdi ise Kaan dertleşmek için Berk'i sahile çağırdı.Söze ilk Kaan girdi.
-Ben Damla'ya bir türlü açılamıyorum 8 yıldır arkadaşız,ya beni reddedip bir daha asla ben ile konuşmassa.
-Bak ben bilmiyorum ama bence ikinizde aynı düşüncelere sahipsiniz.Malsınız ikinizde bir türlü açılamıyorsunuz birbirinize.
-Bir ara denerim.
-Ha şöyle yola gel.
(Damla'nın anlatımı ile)
Yarın okul var ve yarın Kaan ve Berk bize geliyor.O yüzden çok heyecanlıyım.
Zaten şuan hava baya karardı.Saat 23.15...
Ben en iyisi yatağıma giriyim.Malum okul var.
Uyandım saat tam 08.30 aşağıdayım.
Okula vardık,her zamanki gibi bir gündü.
Oyun oynadık,kitap okuduk,test çözdük felan işte...
Okul bitti,eve girdik.Annem Berk'i görür görmez dedi ki" Aa Berk görmeyeli çok büyümüşsün ne zaman döndün Almanya'dan"
Üçümüzde şok içinde birbirimize bakıyorduk.
A

nnem Berk'i nereden tanıyordu?
-Anne sen Berk'i nereden tanıyorsun?
-Kız Berk senin süt kardeşin ya
-ne-
Sessizlik olmuştu,ancak annem sessizliği bozdu.
-Niye dut yemiş bülbüle döndünüz gıı
-Yok, şaşırdık sadece Damla'nın süt kardeşim olmasına.
-Yani evet şaşırdık.
Neyse biz sonra benim odama geçtik.
Sohpet ettik felan.
Daha sonra onlar evlerine gittiler.Bende odamı topladım.Yarında veli toplantısı vardı.Annem okuldan sonra tüm velileri eve çağırmış.Hepsi bize geliyor yani.Her zamanki gibi uzatmadan söyliyeyim uyudum,kalktım.Veli toplantısı var diye bugün okul yok.Tüm gün boşum.Veli toplantısı bitmiş olacak ki evden sesler geliyordu.Ama girme değil çıkma sesleri ben en kullandığım uygulama olan instegram'da gezerken toplantı bitmiş,eve gelmişler , gitmişlerde ooohooo rinna rinna nay yavrum.
Şu an aşağı kata inmeye üşendiğim için yarım saat sonra ineceğim.
YARIM SAAT SONRA...
Şu an aşağı iniyorum aşağıdan 2 kişi sesi geliyor ve annem ile ben tek yaşıyoruz.Bolkondaki koltuktan geliyordu ses hafif bir kıpırtı...
Balkona girdiğimde hayatımın şokunu yaşadım çünkü Kaan'ın babası ile benim annem dudak dudağaydı.
Bu manzaraya fazla katlanamazdım.Koşarak yukarı kata çıktım kıyafetlerimi valize koydum,çekmecemden dolarlarımı aldım ve kapıya doğru gittim.Sonra neden bunu istedim bilmiyorum ama anneme "babam daha 1 yıl önce öldü.Onu hemen aldatabilecek kadar düştünmü dedim ve kapıyı çarpıp çıktım.Ne yapacağımı bunu Kaan'a yada Berk'e ne diyeceğimi bilmiyordum.
AMA BU YOL YOL DEĞİLDİ BİR ŞEY OLACAĞI BELLİYDİ...

SIRLAR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin