Stála jsem ve frontě na nábor, obklopená zástupem dalších lidí, kteří netrpělivě čekali, až budou vyplňovat dotazníky. Mert, který zajišťoval celý proces, se střídavě ptal jednotlivých čekajících na otázky a oni odpovídali postupně a zvlášť. Když jsem přišla na řadu já, srdce mi zrychlilo. Mert se na mě usmál a podíval se mi do očí.
"Jméno?" zeptal se, jeho hlas byl příjemně hluboký.
"Liya," odpověděla jsem s úsměvem.
"Příjmení?" dodal a pozorně si mě prohlížel.
"Akan,,
Mert pokračoval ve vyplňování mých údajů. "Máš kluka?" zeptal se najednou.
Zasmála jsem se. "To tam je vážně napsané?"
"Jo, je to tam," odpověděl Mert s úsměvem. "Nevím, prostě se ptám na to, co je tam napsané."
Zhluboka jsem se nadechla. "Ne, nemám."
"A měla jsi?" pokračoval Mert, jeho pohled byl o něco osobnější.
Zasmála jsem se, ale přišlo mi to divné. "Nevím, co to jsou za otázky," odpověděla jsem trochu zmateně.
Najednou k nám přiběhl pes s jasnýma očima a nadšeně na mě skočil, až mě srazil na zem. "Çakıl!" zavolal Mert a snažil se psa uklidnit. "Nech ji být!"
Usmála jsem se a pohladila psa. "To je v pořádku. Asi cítí, že mám taky psa."
Mert zpozorněl a pomohl mi vstát. "Ty máš taky psa?"
"Ano," přikývla jsem. "Je moc hezký," dodala jsem s úsměvem a pohlédla na Çakıla, který vesele vrtěl ocasem.
Další den ve škole jsem přemýšlela o setkání s Mertem. Přišla za mnou moje kamarádka Ella, vždy veselá a energická. "Tak co? Jak šel nábor?" zeptala se zvědavě.
Usmála jsem se. "No, potkala jsem někoho zajímavého. A ještě jsem si pohrála s krásným psem."
Ella se zasmála. "To zní jako skvělý den! A co ten kluk? Byl hezký?"
Začervenala jsem se. "Jo, docela. Ale uvidíme, co bude dál."
Ella se na mě podívala se spikleneckým úsměvem. "Víš, myslím, že se mu líbíš."
Společně jsme se pak vydaly na hodinu, smály se a povídaly si o všem možném, včetně plánů na víkend a nejnovějších drbů ve škole. Byl to den plný očekávání a nových možností, které mi setkání s Mertem otevřelo.
YOU ARE READING
V RYTMU LÁSKY
RomanceLiya je talentovaná tanečnice, která od mládí tancuje street dance a contemporary dance, ale po nespravedlivém přeřazení do horší skupiny ve street dance ztratí motivaci. Po dvou letech se na střední škole setká s novou kamarádkou Ellou, která ji př...