Yasu nun anlatımı
Aradan 5 gün geçmişti. Artık dayanamıyorum. Doktorun söyledikleri kafamda yankılanıyor.
"Bir an önce tedavi olmazsan bu hastalık seni 1 yıla kalmaz öldürür."
1 yıldan az sürem var ha? Şu an boş şeylere vaktim yok. Kardeşimin izini sürmeliyim.
Dün Kurapika nın anlattıkları...Yarın Kurapika, ben, Gon, Killua, Leorio ve Melody örümcekleri takip edeceğiz. Hisoka bize casusluk yaparak yerlerini ve ne yapacaklarını söyleyecek.
Hisoka nın anlattıklarına göre içlerinde küçük bir kız bulunmuyormuş. Zaten küçük bir kıza bakıcılık yapacaklarını düşünmemiştim. Ya da başka bir yerde.
Olabildiğince görünmeyecektim. Hisoka gerçek bir Hayalet üyesi değil ve onunla yer değiştirme durumum olabilir.
Bana bir kutu geldiğini söylediler. Bakmak için aşağı kapıya indim. Kumi Abla dan bir kutu ve mektup.
Kutudan önce mektubu okudum.
Yasu, seni ne kadar sevdiğimi bilirsin. Beni annen olarak gör. Yazdıklarına bakarsam bir an önce tedavi ol. İyileştikten sonra kardeşini tekrar arayabilirsin.
Söz veriyorum sana yardım edeceğim. Sadece sözümü dinle.
Şu aralar korktuğum birşey var. Baban seni arıyor, ona zarar vermek istemeyeceğini biliyorum. O yüzden kaç. Baban artık eskisi gibi hantal, yaşlı bir adam gibi değil.
Bir sabah kapı sesiyle uyandım, evde tanımadığım biri vardı, elimde bıçakla dolaşırken biri arkamdan boğazıma bıçak çekti. Senin baban olduğunu ve seni nerede bulabileceğini sordu.
Üzgünüm, buraya artık gelemezsin. Ona sadece YorkNew de olduğunu söyledim, sonra beni bıraktı. Özür dilerim. Beni çok zorladı.
Dükkanı kapatacağım, bu kurabiyeler senin için. Gelene kadar bayatlamamış olmasını umuyorum.
Sevgilerle
Sadece personel odasına gidip kutuyu masaya bıraktım.
Babamdan korkmuyordum, çünkü artık küçük bir kız değilim. Sadece beni zor durumda bırakacak.
Arkalardan Neon un sesi duyuldu "Ben ramen istiyorum, ramen! Tavuklu olanından!" Şımarık kız yemeği beğenmediğini söyleyip bağırıyordu.
Malikane de biz bu kıza rameni nerden bulalım? Mecbur gidip alınacak. Neon un yanına gittim. Gitmez olaydım.
"Yasu! Git ve bana ramen al! Ramen istiyorum!" Diye bağırdı.
Kafamda bir sürü şey iç içeydi ve bu karmaşada ramen almaya gidecektim, gerçekten? Patronum olmasa yumruğumu kafasına geçirirdim.
Kurapika da Neon un arkasında bekleyip gülüyordu. Elime bir miktar para sıkıştırıp beni markete yolladı. Sanki küçük kardeşini ekmek almaya yolluyor, gıcık.
Markette dolaşırken izlendiğimi hissettim. Ne kadar arkama bakıp dursamda hiç kimseyi görmedim.
Alacaklarımı aldım ve çıktım. Malikaneye doğru yürümeye başladım. Birden durdum. Yeniden arkama baktım. Kapüşonlu bir adam. Omuz silkip devam ettim.
Ben devam ettikçe arkamdan gelmeye devam etti. Sonunda arkamı dönmeden seslendim
"Buyur, bir sorun mu var?" Hala arkamı dönmemiştim. Bana tanıdık gelen bir sesle "İşini halledip malikanenin arkasındaki sokağa gel, korkma." Sesi tanıdık gelmişti ama çıkaramadım.
"Korktuğumu kim söyledi?" Yoluma devam ettim. Artık takip etmiyordu.
Sesin tanıdık gelmesi dikkatimi çekmişti. Yüzüne bakacak cesaret bulamamıştım. Bu kişinin güçlü aurasını sezmiştim ve büyük ihtimal neni tanıyordu.
İşimi bir an önce halledip Kurapika ya seslendim "Benim yarım saatliğine bir işim var." Yanından geçerken fısıldadım "Eğer yarım saat içinde gelmezsem anla ki bir şey olmuş." Dedim ve kapıdan çıktım.
Adam, malikaneye çok uzak olmayan bir ara sokakta bekliyordu. Temkinli bir şekilde girdim.
Hiçbir kimsenin varlığını sezemedim. En im çok uzun değildi belki ama bekleyeceğini söylemişti.(Bilmeyenler ve ya unutanlar için en kullanan kişi yakınına yaklaşan bazı şeyleri bu sayesinde hissedebilir. En menzili çok usta olunmadığı müddetçe bir kaç metreyi geçmez.)
En i kaldırdım. Bu anda belime dolanan bir çift kol hissettim. Panikle arkamdaki kişinin suratına dirsek attım ve ikimizde zıt yönlere düştük.
Adam sızlanarak yerden kalktı. "Beni tanıyacağını düşünmüştüm Yasu, seni o cehennemden kurtaran kişiyi nasıl hatırlamazsın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love X Mystery ( Kurapika X OC)HXH
Fanfiction(Animenin Yor New arcına kadar olan kısmında birşeyi değiştirmedim bu yüzden yorknew arcı ndan başlayacağım,Kurapika killua gon ve leorionun ayrıldığı yerden)Kendi OC karakterim olan Yasu Myoga yı da hikayeye eklemek istedim normalde yasu benim kend...