Prolog

75 9 0
                                    

W cieniu wiekowych drzew Konohagakure, wioski ukrytej w gęstym lesie, spoczywała tajemnica, której znaczenie było znane tylko nielicznym. W tym spokojnym zakątku świata shinobi, gdzie sztuka wojny splatała się z medyczną magią, przeżywała swoje dzieje rodzina Senju. Legenda Tsunade Senju, znanej jako "Ślimacza Księżniczka", rozbrzmiewała głośno pośród chwały i sławy.

Jednak mało kto znał historię jej młodszej siostry, Kaede. Dziedziczka tego samego rodu, Kaede od najmłodszych lat podążała w ślady siostry, ucząc się od niej sztuki medycznej ninja i wojennej strategii. Razem z Tsunade i jej lojalną uczennicą, Shizune, Kaede odbywała podróże po świecie, szukając wiedzy i rozwiązując problemy, które nie mogły być rozwiązane przez innych.

Jednakże, pod pozornie spokojnym życiem, w ciele Kaede skrywała się tajemnica, która mogła zmienić losy świata shinobi. W jej wnętrzu uśpiona była Zeroogonista Bestia, starożytna istota o niespotykanym potencjale i destrukcyjnej sile. Od zawsze zapieczętowana, bestia ta stanowiła zarówno źródło potencjalnej mocy, jak i głębokiego zagrożenia.

Teraz, gdy Konohagakure staje przed nowymi wyzwaniami, a napięcie w świecie shinobi narasta, los Kaede i jej zdolność kontrolowania bestii stają się kluczowe. Czy potrafi ona przyjąć dziedzictwo, które w niej drzemie, i wykorzystać je w sposób, który przyniesie dobro, nie zło? Czy jej podróże u boku Tsunade i Shizune przygotują ją na największe próby, które jeszcze przed nią stoją?

「Sister of the Slug Princess • Gaara x OC」Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz