Şu saatten sonra birine merhamet edersek, canından olacak kişi biziz. Merhamet demek, ölüm demekti. Bu saatten sonra birine dahi acımam demiştim.
Ama yapamam. Eğer bu kişiye sözler verdiysem. Ve bu kişiyi seviyorsam ona zarar veremem.
Çınar'ın olmaması için, içimden bir sürü dua ettim. O olmamalıydı. Daha hayatının 15 olan bir çocuğu asla öldüremezdim.
"Ben", dedi Başak elini kaldırarak. " Bu dokuz kişiyi de ben öldürdüm."
Çınar'ın üzerine dikilen gözler, Başak'a dikilmişti.
"Başak, Çınar'ı korumak için yalan söyleme. ", dedi Işıl
"Yemin ederim ki onları ben öldürdüm. ", diye itiraz etti Işıl.
" Başak. Ne yaptın sen?", dedi Çınar. Şaşkınlık içindeydi. Ne diyeceğini bilemiyordu.
"Bu dokuzunu da öldürüp, bıçağı senin yatağına sakladım. Sırf herkes senden şüphelensin diye. ", dedi Başak. Başak'ın sözleri beni bile parçalıyorken, Çınar'a neler hisettirirdi.
Başak, peri kızının tam elinin tersindeydi. Elini havaya kaldırıp, elinin tersiyle Başak'a tokat attı.
Tokadın şiddetiyle Başak yere düştü. " Lan seni gebertirim! ", dedi peri kızı. Şuan Başak'ı öldürürdü bile.
" Niye yaptın lan kahpe! Neden? "
Sustu Başak. Başağın sessizliği peri kızını daha da delirtiyordu."Bana cevap ver lan. Hem böyle bir kahpelik yapıyordun. Hemde bu çocuğa mı suç atıyorsun?"Başak gene sustu. Elini tam yumruk yaptı. O sırada elini ben tuttum.
"Yapma peri. Işıl onu konuştursun. Ondan sonra ne olacağına karar veririz. ", dedim.
Peri kızının cevabını vermesini beklemeden ben atladı Işıl.. "Tamam . ", dedi Işıl. Ardından koğuşta ki erkekler Başak'ı götürdüler.
Çınar'a baktığımda ise dona kalmıştı. Peri kızı Çınar'a dokundu.
" Kendine gel ", dedi Çınar'a. Çınar'ın yüzü yerdeydi. Gözleri yere dalmıştı. Peri kızı cümlesini tekrarladı. " Çınar bak bana! ", diye bağırdık.Kafasını kaldırdı . Kaldırmadıyla birlikte dengesini kaybetmesi bir oldu. Tam yere düşeceği an Araz ve Işıl Çınar'ı tuttu.
"Lan ", dedi peri kızı. " Şşş kapama gözlerini Çınar. ", dedi Işıl. " Şöyle yatağa yatıralım. ", dedi Araz. İkisi Çınar'ı yatağa yatırdı. Nefes alıyor mu diye baktı Işıl. " Nefes Alıyor", dedi. Ardından bize döndü.
"Yuh ama yani yuh!", dedi Araz.
" Şu çocuğa yazık ettiler. ", dedi peri kızı. Haklıydı. Çınar sevdiği kız tarafından ihanete uğramıştı.Cesetler rahatsız edici bir şekilde kokmaya başlamıştı. Onları gömmek için bir avlunun betonlarını kırmıştık. Betonu kırdığımız gibi, toprak zemin hazırdı.
" İlk başta şu cesetleri kaldıralım. Buraları silelim. Ondan sonra ne yapacağımıza bakarız. ", dedi peri kızı.
" O zaman Işıl sen git Başak'ı konuştur. Bizde Araz'la cesetleri kaldıralım. Peri kızı da buraları siler. ", dedim.