Bağardığımda Esra hemen bana baktı.
Sonra benim baktığım yere baktı. Oda Emre'yi görmüştü."Kanka bunun ne işi var burda. Dönmüş demek niye haber vermedi?" dedi ve sırıttı.
"Bilmem Esra onun yanına gitmeyelim!" dedim ama yalan yok gitmek istiyordum.
"Tamam boş ver görmemiş gibi yapalım o zaman." dedi.
sonra oturmak için bir yer bulduk. Etrafa bakıyorduk herkes dans ediyordu baya eğeleniyorlardı.
"Kanka hadi dans edelim kalk." dedi alaylı bir şekilde güldüm ona bakarak.
"Hayır kanka saçmalama alışık değilim sen git dans et." dedim.
"Ya hayır tek başıma dans etmek istemiyorum hadi gel nolurr." dedi.
"Off tamam hadi geliyorum." dedim. bıkkın bir sesle.
Çalan şarkı: Gasolina.
Baya eğelenmiştik sonra. Esra'yı tek başına bırakım gittim oturdum. Sonra bir elin omzumda hissettim hemen döndüm baktığımda gözlerim kocaman açılmıştı yine. Emrey'di!.
"Selam." göz kırptı.
"Pardon!" ve alaylı bir şekilde ona baktım.
Ama çok yakışıklıydıı az kalsın ona yapışıp dudaklarına yıpışacaktım.
"Sen Murat'ın kız kardeşisin değil'mi?" dedi ve gülümsedi ve gözlerime bakıyordu. Tanıdı demek.
Çok heyecanlanmıştım ve kıpkırmızı olmuştum.
"Evet onu kardeşiyim."
"Hatırlamadın'mı beni?" dediğinde yutkunamadım. Asıl sen hatırlamadın'mı?
"H-hayır hatırlamadım." dedim.
"Niye heycanlandın peki?" dedi ve sırıttı.
Bana yaklaşmaya başladı gözlerimin içine bakıyordu çok terlemiştim. Sonra Esra geldi hafifçe onu ittim. ikimizde Esra'ya baktık.
"Emre dönmüşsün demek!" dedi ve sırıttı.
Kalkıp sarıldılar.
"Evet Esra'cık baya değişmişsin." sonra Emre bana baktım. Bana çok güzel bakıyordu.
"Ya Emre deme şunu." dedi Esra.
"Tamam tamam. Ne içersiniz? kızlar " dedi.
"Ben soda alıyım. İçki istemiyorum." dedim Emre bana baktığını hissettim.
"Tamam kızlar. Siz kalın burda ben alırım." dedi Emre. Sonra yanımızdan uzaklaştı.
"Kanka! ya Abime söylerse!" dedim tedirgin bir şekilde.
"Yok kız Emre böyle bir şey yapmaz!" dedi.
"Off!!" tam konuşmamı bitirdiğimde Emre geldi. Elinde soda vardı ve kendine viski almıştı. Esra'da soda almıştı ama alkolü'ydu.
"Eee Murat nerde niye gelmedi sizin'le." dediğin'de gözlerim kocaman açılmıştı. Esra'ya baktım oda bana bakıyordu.
"Murat'mı bilmem o istemedi zaten. Alya bende uymak için geldi bizde buraya geldik." dedi Esra.
"Yani haberi yok'mu?." dedi Emre.
Bu sefer ikimiz'de sıçtık..
"Yoo haberi var ama gelmek istemedi." dedi Esra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMİN ARKADAŞI +18 (Devam ediyor)
RomanceHikayemde 18+ var lütfen rahatsız olanlar okumasın... İlk kitabı...