Indulás

2 1 0
                                    

Elindultunk. Magunk mögött hagyva a rengeteg integető embert, némán siklottunk a vízen. A hajó mögött felverődő hullámokat figyeltem elmélázva. A beszállással járó sok macera lefárasztott.

- JJ! - kiabáltam hátra, és pár perc múlva megjelent a nővérem.

- Mondjad Ari - ölelt át, én pedig nyugodtan simultam a karjába. 

A testvéreim jelenléte mindig megnyugtatott. 

- Azért nem lesz ez olyan rossz út - biztatott. - Hiszen itt vagyunk veled.

- Igaz - sóhajtottam. 

- Clifford kocsisa! - ordítottam be a kabinba, amire a nővérem nevetésben tört ki. - Kihozná a könyveimet?

- Melyikeket óhajtja, Ms. Grace? - kérdezett vissza.

- Lássuk csak - húztam elő a listát, amin az elhozott könyveim szerepeltek. - Az operaház fantomja, A titkos kert, és a Halál Velencében.

- Máris, kisasszony - felelte olyan hangon, mintha azt mondtam volna, hogy segítsen leugrani a hajóról.

Pár perc múlva megjelent Catherine, a karjában cipelve a könyveimet.

- Veled küldte ki az a mocsok? - ment fel a vér az agyamba, mialatt a húgom fújtatva rakta le a könyveket egy közeli nyugágyra.

- Ne is mondd - bólintott kifulladva, és leroskadt a könyveim mellé.

- Ne aggódj Lexi, elintézem - simogatta meg a legkisebb haját Jane, és feltűrve a ruhája ujját elegáns léptekkel megindult befelé a kabinba.

- Ha nem utálnám ennyire, akkor félteném JJ-től - néztem a nővérünk visszafojtott mosollyal.

Cat-ből kirobbant a nevetés, én pedig letelepedtem mellé, és lekaptam a kupac tetejéről Az operaház fantomját.

- Ari - szólított meg Lexi, amire ránéztem. - Kölcsönkérhetem A titkos kertet?

- Persze - mosolyodtam el, azután mindketten belemerültünk at olvasásba.





Hamarosan

<333

Csak a nők és a gyerekek --- Titanic ffWhere stories live. Discover now