.1

7 2 1
                                    

Elindeki içki şişesiyle indi sahile. Kayalıkların üzerine oturup. Büyük bir yudum aldı.

'S*ktiğimin dertleri bi bitmedi amk.'

Kendi kendine küfürler savurup denize taş fırlatıyor du.

Babasının ona taktığı 1 trilyonluk borcu nasıl ödeyecekti ? Annesinin ölümünden sonra salmış tı kendini. 8 ay geçse de onun için yarası ilk günkü gibiydi. Nerde anne kelimesi geçse kalkar sigarasın dan bir dal ateşler di.

Babasını düşündü. Doğduğundan beri ona hakaretler savuran babasını. Ölse daha mı iyi olurdu? Nerde o şans?

'Bırakın beni! Kimse yok mu? '

Sesin geldiği yöne baktı. Umursamadı. Gecenin bu saatinde kız başına ne işi var amk diye düşündü.

'imdaaattt! Yalvarırım yardım edin.'

İçkisine devam etti. Kızın çaresiz bir şekilde bağırışlarına kayıtsız kalamadı.
İki kişi genç kızı zorla kayalıkların arasına çekmeye çalışıyordu.

İçkisinden büyük bir yudum alıp şişeyi onlara fırlattı. Boş sahilde yankı yapan şişe sesi adamların dikkatini çekmişti.

'İşine bak blader bu kız bu gece bizim. Ha işimiz bitince sana veririz. Sende tadına bakarsın.'

Tüm sinirini öfkesini kusmak istercesine boş boş konuşan ibnenin suratına vurmasıyla adamın bayılması bir oldu.

'S"ktir olup gitmezsen ben seni s*kerim.'

İri ve kaslı cüssesiyle korku salmıştı.

'Yada dur. Seninde a*ına koymazsam adam değilim.'

Kız korku içinde bir köşeye saklanmış olanları izliyordu.
Adamsa öldüresiye dövmeye devam ediyordu.

'Dur! '

Nefes nefese kıza baktı adam.

'Benim yüzümden katil olmanı istemiyorum. Bırak cezasını devlet versin.'

Küçük bi kahkaha attı adam .

'Devlet ha ! Lan seni sabaha kadar s*keceklerdi neredeydi o zaman devlet? '

Kız göz yaşlarını tutamayıp ağlamaya başladı.

'Saate bi bak ne işin var senin bu saatte tek başına dışarda?'

'Çalışıyorum ben patron mesaiye bıraktı. Otobüs olmadığı için taksi durağına kadar yürüdüm sadece.'

'Düş önüme .'

Kız önden giderken adam denizin tuzlu suyuyla kanlı ellerini yıkadı.

Kız önde adam arkada taksi durağına vardılar.

'Ben teşekkür ederim. Kurtardığın için.'

Cevap vermemişti genç adam.

'Adın ne ?'

'Adımın bir önemi yok. Nasılsa bir daha karşılaşmicaz.'

'Peki ben teşekkür ederim herşey için. Adım Eflin'di ama bi önemi  kalmadı. '

Gelen taksiyi durdurup kızı bindirdi. Cebindeki son parayı taksiciye verdi.

' kızı sağ salim evine bırak plakanı aldım. Bir sıkıntı çıkarsa s*kmekten beter ederim.'

'Ayıp ettin abi. Hiç merak etme.'

Taksi gidince genç sigarasını yakıp kızı düşünmeye başladı. Aklına kanlar içinde kucağında ölen kız kardeşi geldi. Kendi kardeşini kurtaramadı ama birçok kızın hayatını kurtarmıştı.

Aceba sağ salim evine gitti mi diye düşünmeye başladı. Oturduğu yerden kalkıp. Taksicilerin klübesine gitti. Az önceki taksinin plakasını sorup adamın numarasını aldı. Kızın adresini alıp yürümeye başladı.

Bunu neden yapıyordu oda bilmiyordu. Belkide kız kardeşine benzetiyordu. Taksicinin verdiği adrese gitti. Aralıklı olan pencereden gördü kızı. Ağlıyordu hızla gözlerini silip yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirmişti kız. Odaya birinin girdiği belliydi. Ağlayan ve aciz olan kızlardan nefret ederdi. Ama onun göz yaşları kalbine dokunmuştu.

Telefonundan ses geldi. Elini cebine atıp mesaja baktı.

'Yarın gece 02.00 de aynı mekanda bu sefer kaybet.'

Kafes dövüşçüsüydü. Daha önce hiç kaybetmemişti. İlk defa kaybedecekti. Karşılığında borcunun %50 ini kapatabilecekti.

Telefonu kapattığında pencereden ona bakan kızla göz göze geldi.

Hızla oradan ayrıldı genç adam. Genç kızsa şaşkındı ve istemsizce yüzü gülmüştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜM RİNGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin