- GİRİŞ BÖLÜMÜ -
Kurgunun yazım tarihi : 30 Ağustos 2024
Çok sevdiğim Green Wolf ekibine ithafen…
Bazen başına gelecekleri kocaman bir ekrandan görmek istersin. Ama olmaz hiç bir zaman kırık yapboz parçan hep kayıp kalmalıdır, sen kafanda ki zehirli cümleler ile delirip yapboz tamamlanana kadar o parça kayıp kalır. İçini yangına çevirecek olayı sen fark etmeden çözersin aslında bir hissinle önce inanmazsın sonra o olay gerçekleşince dünyan başına yıkılır.
Olay gerçekleşince ölmek istersiniz hatta çoktan ölmüşsünüzdür bile. Ama dünya alemi ya bu güçlü olmak zorundasın. Ölüyor musun ? yok öyle dünya! başına ne gelirse gelsin sen ayakta kalmalısın sevdiklerin için.
Dimdik durduğunda delirdi bu kız diyecekler ama sen deliremeyecek noktaya gelmiştin bile. Bir başlangıç istedim kayıp , kırık yapboz parçaları ya da içinde yarım kalmayan bir başlangıç…
Fakat bu söylediklerim imkansızdı o kırık yapboz parçası her zaman kaybolur, beynine yerleşir ve asla çıkmazdı bir kıyafetin üstüne dökülen vişne lekesi misali kalırdı hep üzerinde. Çıkmayacağını hatta lekenin daha çok dağılacağını bile bile yıkardın o kıyafeti. Çıkmasını umardın ama daha çok yayılırdı o leke daha sonra lekenin çıkmayacağını anladığında ya yama yapardın ya da yeni kıyafet alırdın. Kısacası rol yapardın “iyiyim”rolü yapardın. Yalan söylerdin…
Bazı şeyler senin kaderindir, lanetindir, ne kadar yıkasan da, kaçsan da, yama yapsan da kurtulamazsın o kaderden ya da lanetinden. Ama değiştirebilirsin lanet sandığın şeyi pamuklara sarabilirdin , sarmalıydın böylece lanet olurdu sana sevgi ortada ne kin kalırdı ne de öfke. Lanetimi çok sevdim bana zarar vereceğini bile bile eksik yapbozuna kırık bir parça vereceğini bile bile severdin. Belki mantıksız geliyordu insana senin kalbini binlerce parçaya ayıran birine defalarca şans tanımak ama bir gerçek vardır ki o biri senin eksik yapbozuna bir parça veriyordu. O biri olmasa senin resmin yoktu , sen yoktu , siz yoktunuz. İşte bunlardan ötürü lanetimi ben çok sevdim. Bazı insanlar kötü olarak gözüktükleri özellikleri ile güzeldiler ve ben onu o şekilde seviyordum sevmeyede devam edecektim işin ucunda ölüm olsa, lanetin çoğalacağını bilsem de vücudumun her zerresini onu kurtarmak için kullanırdım onun bunu yapmayacağını bilsemde yapardım bunu evet. Dediğim gibiydi herşey ben lanetimi ona rağmen sevdim acılığıyla birlikte bana el uzattığı kırık parçayı yapbozuma severek ekledim ve ne pahasına olursa olsun işin ucunda ruhum olsa bile sevmeye devam edecektim ona rağmen…
Leyalin Anlatımı ile :
Korna sesleri… saat sabahın daha yedisiydi ve trafik olmaması umuduyla evden çıkmıştım. Fakat umduğum gibi olmamıştı kimin sabahın yedisinde bu kadar işi olurdu ki ? Derin bir nefes aldım ve önümde bir bulaşık yığını gibi olan trafiğe baktım güzel şehrim şaşırtmıyordu kendini. Pekala madem trafiğin ilerleyeceği yok o zaman sizlere kendimi tanıtayım sonunu bilmediğiniz bir rüyada karakter bilinmezliği yaşamak istemezsiniz diye düşünüyorum. Ben Cumhuriyet Başsavcısı Ahi Parla ile Avukat Laçin Parla’nın kızı Cumhuriyet Savcısı Ahu Leyal Parla. 29 yaşındayım. Şimdilik beni bu kadar bilseniz yeterli geçmişime inmek için çok zamanımız olacak emin olun. Bıkkınlık içinde beklediğim trafik hareketlenmeye başlayınca yüzüme hafif bir gülümseme konmuştu. Şans benden yanaydı genellikle benden taraf olmazdı girdiğim davalar hariç bir o zaman uğrardı benim şans kuşum…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK YAPBOZ PARÇALARI VE YARIM KALANLAR
AksiSonu olmayan bir rüyanın başlangıcı kırık yapboz parçaların ve yarım kalmışlıkların bir arada tutunduğu bir başlangıç...