23.Bolum

358 11 16
                                    

8sene sonra Tusem den

Atilla nin zoruyla sinemaya gelmistik ama sinema salonunda abimin arkadaslari benim ve Atillanin arkadaslarinda baska kimse yoktu garibime gitti.

İlk bi film izliyoduk sonrasinda bi anda ekran karardi.

T.Noluyo ua

A.Bekle ve gor

Bi anda Atillayla olan anlarimizin klibi acildi gozlerim dolu dolu izliyodum Atilla elimde tutup beni kaldirdi biraz ilerledikten sonra onumde diz coktu.

A.Sen benim basima gelen en guzel seysin seninle beraber birlikte savastik yeri geldi sicak anlar yasadik yeri geld-

M.Ne diyon lan

B.Sus la bi

A.Neyse Yeri geldi aramiz buz gibi soguk oldu ama onca seye ragmen ne sen beni biraktin ne ben seni o en sonkj buyuk kavgamizdada ben o yasandigi an seni sevmeyi hic birakmadim simdi konuya gelecek olursak benimle bir omur yasamak istermisin ben isterim Tusem, benimle evlenirmisin?

Yuzuk kutusunda cok guzel bi tektas vardi bayilcam sanirim.

T.Yasarimda olurumde evlenirimde!

O bana yuzugu takarken herkes alkisliyodu abim disinda Fatma Esila ve Zeynep video cekiyodu ve alkisliyolardi abimin arkadaslarida Berat ve Kaan abide islik caliyodu.

Yuzugu taktigi an kalkti ve dudagima yapisti suan hic bsiey umrumda degildi.

F.Wagagagagaggagagaaaa

E.Allah im fav ciftim

M.Susun be ayrilin sizde ya

K.Olm karisma seviyolsr birbirini

B.Burdada olmaz ama yeter ayrilin buyukleriniz var burda

M.Aile var lan Aile biz aileyiz Tusem biraklan sunun dudagini!

Atilla beni kucagina aldi ve sinema salonunun kapisina ilerledi.

M.Birak lan kardesimi dugunden once sevismek yok!

Abim geldi beni aldi tabikide Kaan abi berat abi ben abim oturuyoduk beni aralarina sokmustu abim arkadaslarimda  is yerine gittiler onlar hem zaten Burolarindaydilar avukat olduklsri icin.

T.Abi neden oyle dedin

M.Sus Tusem sen dugunden incemi hamile kalmak istiyon

T.Abi ne hamilesi ya sus

Telefonuma mesaj geldi abim diger yanina Atillayi oturtmustu  ama suan tuvaletteydi ve mesaj Atilla dan geldi bu yuzden bakmiyodum mesaja fotograf attigi icin.

K.Telefonjna bildirim gelfj baksana

T.Olmaz bakamam

M.Neden

T.Beni sikseniz bakmam yaninizda kimden geldigini ve ne geldigini bikiyorum

Abim arkadaslarina goz kirpti anlamadim.

M.Sikelimde bak nasi bakiyon

T.Ne diyon lan

Kalktim ayaga bi anda

B.Abin saka yapiyo sence boyle bisey mumkunmu

T.He dogru

Ayaga kalkmayi firsat bilip telefona baktim ve Atilla fotograf olarak erkekligini sivazlarken atmisti gozlerin faltasi gibi acildi bunu tahmin etmemistim.

M.Noldu lan

Ahh hayir simdiden fotografini gorunce bira kadinligim alev almaya basladi ve derin nefesler aliyodum.

Üvey Abim+18 (TAMAMLANDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin