3.

223 25 9
                                    

Dora

Caner beni, Ardıl'dan uzaklaştırıp gözlüğümü de taktığı zaman görüşüm netleşmişti ama ben felaket derecede kızardığımı hissediyordum.

Bakışlarımı o bölgeye kaydırdığımda gördüğüm şeyle küçük dilimi yutacak seviyeye gelmiştim çünkü kendini oldukça fazla belli ediyordu ve resmen o da bana asker selamı durmuştu...

Gözlerimi oymam gerekiyordu...

Yaptığım şey için zamanı geri alamazdım ve üstün çıkmaya da çalışmam aşırı derecede yersiz olurdu.

Arkadaşlar benim başım eğilmemişti resmen kopmuştu...

Kulaklarıma kadar utancım yayılırken bir şey demeden Ferit'in, bana verdiği lolipop şekeri Ardıl'a uzatıp "Al yersin" demiştim.

O da kızarmıştı ve göz bebeklerinin hali hiç de iyi durmuyordu ve sanırım adamda bir şeyler uyandırmıştım.

Hem de çok büyük bir şeyler çünkü kolu sanmıştım a.ına koyayım...

Tabii tutup birkaç kere sıkarsam böyle olurdu...

O an aklıma geldiği zaman bir şey demeden şekeri de kafasına fırlatıp yanından ayrıldığım an, Caner arkamdan bağırmaya başlamıştı.

Bu haldeyken onu falan bekleyecek değildim çünkü çocuğa felaket derecede rezil olmuştum.

Ulan ben utancımdan p.rno açıp izleyen biri bile değildim bir de yaptığım hareket...

*****

Ardıl

Dora komutan, şekeri tam anlamı ile kafama fırlatıp yanımdan uzaklaştığı zaman Caner komutan ile göz göze gelmiştim ve yaşadığım olay hakkında ne demem gerektiğini ciddi anlamda bilmiyordum ve onun da benden kalır yanı yoktu.

Caner komutan yere eğilip şekeri aldığı zaman daha çok kızarmıştım ve şişmiş organım ile adamın karşısında dikiliyordum ve bundan bile nasıl zevk alıp şiştiğini merak ediyordum.

Adam bildiğiniz tutup birkaç kere sıkmıştı...

"Ben gideyim o zaman, sen de..." Caner komutan beni baştan aşağı süzüp kafasını olumsuz anlamda sallamıştı.

Allahtan etrafta üçümüzden başka kimse yoktu ve herkes sayım için eğitim alanında olduğu için buna sabaha kadar şükredebilirdim.

Gerçi şu an komutanlarıma rezil olmuştum. Ciddi anlamda resmen en nefret ettiğim komutana kaldırmıştım.

"Yarım saat izinlisin, dolanma böyle etrafta." Caner komutan küçümser bir ifade ile konuşup enseme sert bir biçimde vurduğu zaman dişlerimi sıkmıştım.

Cidden en sorunlu tipler ile neden muhatap olmak zorundaydım ki?..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Komutan / bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin