Bianca Soler
-Figyelj Max, sajnálom hogyha te nem tudod elfogadni, hogy én boldog vagyok-sétáltam a srác felé.
-Csak hagyj békén!-néztem mélyen a szemeibe, de a kijelentésemnek pont az ellenkezőjét gondolom.Amikor visszasétáltam volna Charles-hoz, Max elkapta a kezemet és magával vonszolt.
A Redbull épületbe mentünk, ami teljesen üres volt. Egy ember sem volt bent, rajtunk kívűl.
-Na most áruld el nekem, hogy miért csinálod ezt?-nyomott a falhoz.
-Szívem én csak játszom-vigyorogtam ördögien.
Majd Max kezeit éreztem a derekamon és egyre lejjebb.
-Ha az a cél, hogy féltékeny legyek, akkor rohadtul elérted, te devil woman!-suttogta a fülembe, amitől a testem szinte azonnal reagált.
Libabőr lepte el a testem, Max pedig csak gyengéden simogatott.
-Ellenkeznék, ha akarnék-feleltem a srác szemeibe nézve amikor a trikóm pántjához ért.
-De nem tehetem, mert barátod van-sújtotta le a szemeit.
-Persze...igaz-nyeltem nagyot, majd Max elhátrált.
-Nagyot kellett hibázzak ahhoz, hogy Charles-ral összejöjj
-Hatalmasat-néztem a szemeibe.
-De ha már vele vagy, akkor ne nézz így rám
-Úgy nézek rád, mint a hazugságod előtt-mosolyodtam el, majd egy puszit nyomtam az arcára és otthagytam.
Max Verstappen
-Devil woman, mi Kevin?-kuncogtam magamban.
-Rohadtul az!Vajon igazából együtt van Charles-ral?
És vajon most úgy nézek ki mint egy paradicsom a puszi után?
Nagy valószínűséggel elpirultam...
Az biztos, hogy vissza kell csábítanom ezt a csodálatos nőt!
És amint kiléptem az épületből a Soler család már ott állt velem szemben.
-Fiam ezt most jól elrontottad!-mondta Mr. Soler.
-Ugye tisztában vagy vele, hogyha nem sikerül kijavítanod ezt, akkor keresünk más férj jelöltet Biancanak?Most egy világ összetört bennem...
Mi az, hogy más férj jelöltet???
Soha!
Ha nem sikerül kijavítani és más férj kell neki, ez sem állít meg abban, hogy a történet végén velem legyen!
-Én igyekszem!-feleltem, majd Bianca anyja és apja csak úgy otthagytak.
-Ne vedd magadra, van hogy szó nélkül elsétálnak-magyarázta Kevin.
-De igazat beszélnek, és kérlek javítsd ki amit elcsesztél, mert jobb férjet nem kívánhatnék a húgomnak-mutogatott a srác, majd ő is elsétált.Ha tudná ő, hogy mit csináltunk Biancaval mielőtt ránk nyitott.
Bianca Soler
-Ez szép és jó Carlos, de te Landoval vagy, nem?-kérdeztem nevetve.
-De vicces-mondta Norris unottan.
-Persze Lando örök, de ez a lány csodálatos!-magyarázta a spanyol.
-Milyen lányról beszélsz te?-bukkant fel Max a semmiből.
-Hát te?-biccentett Charles.
-Bejöttem kávézni, és kicsit gondolkozni
-Miért nem a barátnőd mellett ülsz?-Mert te ülsz mellette
-Jézus, ne kezdjétek!-ráncoltam össze a szemöldökömet.
-Nem kell egy barátságnak szét menni azért mert az egyik nem fogadja el, hogy a másik boldog!-Persze, hogy nem fogadom el, mert nem is tudom kinek a testét borítottam be csókokkal mielőtt a bátyja ránk nem nyitott!-emelte fel a hangját Max.
-Ez csúnya volt! Nagyon csúnya!-fontam egymásba a karjaimat majd hátradőltem.
-Szerelmi háromszög?-tette fel a kérdést Lando.
-Nem Lando ez nem Carlos, Rebecca és te!-pirítottam rá.
-Ezt most csak én érthetem...-De ha valamit nem tudsz egydül megoldani, akkor miért nem szólsz?-kerekedtek ki Max szemei.
-Nem kell! Kössz, már eleget segítettél azzal, hogy megszólaltál, egyáltalán miért kell neked folyton...-vágott bele az ideges beszédembe.
-Apukád más férjet akar neked...-felelte szinte könnyes szemekkel.
-Mi van?-sápadtam el.
Az nem lehet...
Nem tehetik ezt!
Ig & Tiktok: rebs_writer
YOU ARE READING
Kényszerházasság
Fanfiction•Bianca Soler 20. életévét betöltve apja noszogatására találkozik egy sráccal. Az édesapja megmondta Bia-nak, hogy 2 hónapjuk van megismerni egymást azt követően esküvő. A lánynak ez az egész egyáltalán nem tetszett hisz ő is mint mindenki igaz szer...