Egy szállodai szobában ébredni úgy, hogy fogalmam sincs hogyan kerültem ide...kellemetlen!
De talán kellemetlenebb, hogy épp a csípát törlöm a szemeimből és csak úgy rárontok Leclercre, aki a fürdőben van egy szál semmiben.
-Jézusom, bocsi!-csaptam be az ajtót.
-Jó reggelt neked is!-kiáltja.
-Bejöhetsz, ha akarsz, felvettem a törcsitMeghúztam a számat, majd benyitottam. Kissé féltem, hogy hazudik, de hála istennek volt rajta valami.
Megmostam az arcomat ő pedig felvette az ékszereit.
-Emlékszel bármire is tegnapról?-kérdi a srác.
-Azt sem tudom, hogy kerültem ide!
-Gondoltam-nevetett fel.
-Tegnap tettél egy kijelentést, hogy ha nem rugsz be úgy, hogy semmire se emlékezz, akkor holnap inkább csak hazamész és letiltod Maxet-kezde el magyarázni, mire minden beugrott.-Jó ne folytasd! Emlékszem!
-Hát nem hiszem, hogy mindenre-húzta el a száját.
-Micsoda? Mit csináltam?
-Vagy te mit csináltál?!-Héj kislány!-kerekedtek ki a szemei.
-Nem kell rám fogni!-Csak mondd már!-csavargattam a szemeimet.
Kimentünk a fürdőből, hogy tudjunk készülődni Charles pedig elmondta mi történt.
-Előszöris velem jöttél haza a pályáról mert ugye kamu kapcsolatban vagyunk-magyarázta.
-Erre emlékszem-legyintettem.
-Akkor a lényegre térek!
-Kifogtunk egy bulit ahol ott volt Max is, Landoval-vágtam bele.-Bulizni mentek úgy, hogy ma kocsiba ülnek?-vágtam képet.
-Én is elmentem bulizni és még ittam is-tette hozzá a srác.
-Nameg nem ittak ők olyan sokat, te viszont...-húzta el a száját.-Charles csak mondd mi történt!
-Úgy kellett elcipelnem téged a kocsimba, mert enyhén fogalmazva is kevés volt rajtad a ruha ahhoz, hogy maradj, arról nem is beszélve, hogy felálltál az asztal tetejére
A szemeim hatalmasra nyíltak, miközben mesélte. El sem hiszem, hogy ez én voltam...
-Ugye más nem történt?
-Max és Lando végignézte.
-Az egészet!-Azt a részt is, amikor a kocsiba vittél?
-Főleg azt!
-De az a cél, hogy Max féltékeny legyen, nem?-De!-feleltem magabiztosan.
Kicsit elgondolkodva ültem le az ágyra.
-Szereztem neked ruhát-hozta elő a srác egy vállfára akasztva a ruhadarabokat.
-Köszönöm!
-Most hazamenni nem lenne túl okos döntés szerintem-sóhajtottam.-Ja és igen, ezt kihagytam!
-Házibuli volt, és a bátyád egyik haverja szervezte-nézett a szemembe Charles szinte úgy hogy "Most ne ölj meg, sajnálom!"-Oh atya ég!
-Ilyenek a véletlenek-nyavajogtam, majd a fürdőbe mentem, hogy felvegyem a fehér outfittet és a Ferraris sapkát.-Ezt muszáj?-mutattam a fejemre.
-Igen!-jelenti ki hangosan a srác.
-Egyénként ki kell osonni, mert Max is ebben a szállodában szállt meg-Milyen sok a véletlen ezen a hétvégén!-mondtam cinikusan.
YOU ARE READING
Kényszerházasság
Fiksi Penggemar•Bianca Soler 20. életévét betöltve apja noszogatására találkozik egy sráccal. Az édesapja megmondta Bia-nak, hogy 2 hónapjuk van megismerni egymást azt követően esküvő. A lánynak ez az egész egyáltalán nem tetszett hisz ő is mint mindenki igaz szer...