Новий початок

5 0 0
                                    

-Укай..?

Я впізнала свого знайомого, якого я знаю 4 роки. Коли я перейшла в середню школу, то мене віддали на тренування Іккею Укаю. Іккей Укай - це дідусь самого Кейшина.

А з Укаєм молодшим, я познайомилась, коли його дідусь попросив дещо занести йому. Тоді ще пам'ятаю Кейшин назвав його "капризним старим".Від тоді ми знайомі, але бачились рідко.

-Наокі? От такої, не очікував тебе побачити тут, -сказав він і запалив цигарку. -Ти в Карасуно перейшла?Просто форма їхня на тобі

-Вірно. Як ти? Старий знову ганяє?

-Нормально. Він в себе сидить, тренує бажаючих.

-Може також станеш тренером? Все ж таки знаєшся в волейболі.

-Навіщо мені? Тільки й нерви зіпсую, але недавно мені запропонували стати тренером старшої Карасуно.

-Підеш на цю вакансію?

-Ще в роздумах.

-Наокі! - я почула крик з вулиці і аж підстрибнула,-Скільки мені ще тебе чекати?! -до крамниці увійшла розлючена Таміко.

-Що ти тут робиш, Міко?

-Мене мама попросила тебе забрати. Я всюди шляюсь, а ти наче у прірву провалилась! -сказала вона і перевела погляд на враженного Укая, -Ой, вибачаюсь, -сказала ніяково вона, прикусуючи щоку.

-А.. Кхм.. Та нічого страшного, - сказав він і відвів погляд, одразу затушивши цигарку.

-Таміко, почекай мене ще трохи в машині, Я скоро прийду.

-Гаразд, але швидше! -сказала вона і вийшла з магазину.

-Наокі.. -покликав мене Укай і я повернулась до нього, -А. кхм..Скільки років твоїй старшій сестрі? -спитав він і я побачила в його очах зацікавленість.

Та ну?! Невже Кейшину, сподобалась моя сестра? Тепер цей двадцяти шести річний дід від мене не відстане, адже буде питати про сестру. Ну впринципі.. З них би не погана пара вийшла.. Фу! Про що я думаю?!

-Вона на два роки від тебе молодша.А що?Сподобалась?

-Просто цікаво стало, -швидко відповів він і дістав нову цигарку.

-Ну добре, повірю тобі на цей раз. Я йду, а то на мене Таміко накричить.

-Бувай, заходи частіше.

Я вийшла, після чого пішла до сірої машини, яка належала моїй сестрі.

-Я прийшла, -сказала і сіла на переднє сидіння. Я з Такімо переглянулись.

Однокрилий ВоронWhere stories live. Discover now