Сон. Солодкий сон. Я лежала в ліжку,ігноруючи будильник, спала. Ось мені сниться м'ясо. Ммм.. Багато м'яса.. Стоп. Чому кусок свинини говорить?
-Наокі.
Оуу, так воно виглядає ще смачніше..
-Наокі!
Ммм.. От би поласувати його соковитий шматочок..
-Наокі!!
-Ааа!
Впавши, з ліжка я звернула увагу на Кенджиро, який чомусь не був куском свинини. Я розізлилась ще дужче, адже по-перше я впала з ліжка, а по-друге.. Де моє м'ясо?
-Чого тобі?Ти такий сон мені зіпсував, -сказала я братові і роздратовано повернула на нього голову.
-Наокі, який сон?! У нас сьогодні перший день у новій школі! -сказав брат і швидко підняв мене на ноги,- Ти краще йди збиратись, бо у нас уроки через годину, -закотив очі він і вийшов.
Я тяжко зітхнула і пішла у сторону ванни. Там я взялась розчісувати своє руде волосся і почала вмивати лице. Почистивши, зуби я нарешті вийшла з ванної.
Я ввійшла в кімнату і взяла форму з тумби.-Спідниця.. Давно ж я їх не одягала, - я почала одягати сорочку і привязала на комірці бантик, який видають дівчатам в школі замість краватки. Я одягла спідницю і спустилась на перший поверх.
-Доброго ранку! -я миттєво оглянула всіх присутніх. Мама заварювала всім чай, поки тато ставив айстри з нашого саду у вазу. Таміко сонно сиділа за столом і їла вафлі, ледь не засинаючи.Кенджиро ж також вже був в шкільній формі і сидів на дивані.
-Доброго, -відповіли вони. А я присіла біля старшої сестри.
Я прийнялась пити чай і їсти свою порцію вафлів.
-Наокі, зможеш купити ці продукти після школи? -спитав тато і протягнув листок з потрібними інгредієнтами.
-Так, звісно, -сказала я коли поснідала і встала зі столу.
-Наокі, ходімо взуватися, а то спізнимось, -сказав мій брат і потягнув мене за собою до виходу.
Я одразу взула своє взуття і взяла сумку, чекаючи, поки Джиро зав'яжить шнурівки.
-Ходімо, -сказав він і відкрив двері, пропускаючи мене вперед, я ж поглянула на нього.
-Ми поїдемо на велосипедах?
-Так, ось твій, -сказав він і протягнув мій темно-червоного кольору транспорт.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Однокрилий Ворон
De TodoНаокі переходить до Карасуно і виявляється, що волейбол знову стає частиною її життя. Хто ж знав, що все обернеться так? Весь її шлях старшої школи буде пролягати на знайомства з новими людьми і підтримкою рідних. В її житті з'являється нова мета...