-Будь нашим тренером!
Я стояла і переварювала інформацію, яка щойно зійшла з його губ. Зрозумівши, що він тільки, що сказав, то я поглянула на нього з непорозумінням.
-Тренер..? Ти це серйозно? Я навіть школу не закінчила, я вже й про паспорт і завершення університету мовчу. І до того ж я не можу просто так взяти і навчити вас, оскільки хтось може просто не сприйняти мене серйозно.
-В принципі, якщо ти й справді настільки розбераєшся, як каже Хіната в волейболі, то ти могла б нам чимось допомогти.. -сказав капітан задумливо поглянувши на мене.
Я оглянула їхню групу і побачила знайоме обличчя.
-Кагеяма Тобіо?
- Вірно.Це я, Наокі-сама.
-Ви знайомі?!
-Так, вчилися в одній середній школі, -відповіла я на питання Хінати.
-І час від часу тренувались разом, -продовжив синьоволосий.
-Тепер зрозуміло. Добре, ти будеш нашим тренером, проте у мене є умова, -сказав Двічі.
-Яка? - це був мій шанс повернутись в волейбольну індустрію, але вже не як гравець, а як наставник. Він мене ще досі тягнув, як і колись, тому потрібно попробувати знову.
-Якщо підготуєш команду Хінати і Кагеями до субтоньго матчу з умовою, що вони виграють то станеш нашим тренером. Але доведеться ще в адміністрації школи домовитись.. -сказав Савамура,потираючи підборіддя.
-Не проблема! Я думаю, що Такеда-сенсей все влаштує, тому не переживай, Дайчі-промовив Сугавара, який посміхнувся і поставив руку на плече капітану.
Він поглянув спочатку на мене,а потім пристально глянув на Кенджиро, наче оцінюючи.
-А ти Кенджиро, здається мій новий однокласник.. Не очікував, що на останній рік хтось переведеться з іншої школи..
-Також не думав, що переведусь сюди, -Джиро пильно глянув на нього, а після цього посміхнувся наче нічого і не було.
Він завжди аналізував людей, не дивлячись на їхню поведінку і статус. Це була наче б то його захисна реакція, яка накидувала маячок на тих, хто злий, а хто добрий. Це є як його ще одне хоббі.
-Що ж.. Час розходитись, адже уроки скоро розпочнуться. Наокі, пам'ятай про своїх учнів! Я піду, Танака зачинеш двері на ключ, -Дайчі, Сугавара і Кенджиро пішли, бо в тих хто на третьому році, уроки починаються швидше зазвичай.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Однокрилий Ворон
AcakНаокі переходить до Карасуно і виявляється, що волейбол знову стає частиною її життя. Хто ж знав, що все обернеться так? Весь її шлях старшої школи буде пролягати на знайомства з новими людьми і підтримкою рідних. В її житті з'являється нова мета...