Сім'я Кімура

27 4 0
                                    

Камера, моя сестра і я. Мене знову ця ненормальна заставила зніматися в її мейкап-блогах, які мене виводять з себе. Вона тільки хитро зіщурилась, що було причиною мій дратівливий погляд.

-Що ж, друзі. Моя сестра, неймовірно хоче поділитися з вами своїми враженнями від мого макіяжу, який я на неї нанесла, - потім пошепки сказала мені- Агов, Наокі, скажи щось.

-Так, мені дійсно подобається і можу ще добавити, що моя сестра дійсно вправна, -після своїх слів я закотила очі, адже доводилось весь влог фальшиво усміхатись і я побачила як Таміко,а тобто моя сестра самовдоволенно усміхається. Напевно вона підвищує своє власне его, коли заставляє мене казати похвалу на камеру в її сторону.

-Я рада вас була бачити на своєму стрімі і чекайте наступного. До зустрічі, друзі! -сказала ця ненормальна і вимкнула камеру і запис - Ого, та невже сама Наокі, зуміла просидіти годину перед камерою і нічого не скоїти? Я здивована, -сказала вона і сперлась об край столу.

Кімура Таміко. Моя старша сестра, що веде власні влоги і навчається в юридичному університеті. Старша вона від мене на цілих сім років, а тобто їй 24.Характер у неї.. Як би це виразитись.. Нестандартний. Вона досить хитра, як змія. Любить жартома насміхатись наді мною, після чого втікає, адже я біжу за нею з подушкою.А якщо серйозно, то ми досить близькі і любимо одна одну, не дивлячись на мінуси.

-Ох, Таміко, як мені відмити лице від цієї штукатурки? -я важко зітхаю і чую, що хтось стрибає на мене ззаду.

-Хахах, Боже.. Наокі більше не нанось косметику, а то виглядаєш, як моя вчителька  з математики.. Ахахах,-це виявився мій невгамовний брат, який завжди псує мій настрій. Таміко він не зачепить, адже знає, що та здасть його витівки батькам.

Кімура Кенджиро. Мій старший брат, але молодший для Таміко. Серед нас трьох він середній і найбільш надоїдливий. За віком він зовсім недалекий від мене, а тобто йому 18,але поводить він себе як на 5 років. Він той самий випадок дитини, коли може, але не хоче. Обожнює грати в футбол з своєю компанією друзів, які завжди чомусь приходять саме до нас.

-Тобі дупа, втікай поки можеш, - я поглянула на нього вбивчим поглядом і погналась за ним слідом.

-Врятуйте! Мене хоче відьма стратити! -він побіг вверх по сходах.

-Діти! Заспокойтесь, а то весь будинок рознесете! -крикнув наш тато, який готував вечерю.

Однокрилий ВоронWhere stories live. Discover now