Bunu sizinle paylaşmak istemiştim dedim. Ve odama çıkmak için izin istedim.İkisi de onay verdi.Ufaklık çoktan odadan çıkmıştı.Yatağıma oturdum ve sessiz sessiz ağlamaya başladım.Bu kararı vermek bile benim için çok zordu,anlamıyordum çocuklar beni niye bu kadar bağlıyordu.Bilmiyorum gerçekten bilmiyorum...Ailem anlayabilse bide.Üzülme artık topla kendini,yakışıyor mu sana bu.Daha tercihler bile olmadı.Bakalım ne olucak o zamana kadar.Adeta belki de kendimi avutuyordum.
Uğraşıyorum ama birinin desteğine ihtiyacım vardı.o kişide 11 yıllık dostum,kardeşim.Onunla o kadar çok iyi -kötü günümüz oldu ki ,aylarca bile küs kaldık.Ama tabi ki sonunda her zaman her şey tatlıya bağlandı.Bizim küçük bir kendi aramızda ismimiz var ''Ayrılmaz ikili''.
Adı Beyza ŞİMŞEK,o da benim gibi lise son sınıf öğrencisi, aynı yerler olursa ne mutlu bize ...
Telefonu aradım,taradım bulamadım.Evde neyin nerde olduğunu bilen tek kişi annem.Ama annem beni üzgün görmemeli,hadi telefon nerdesin çık artık ...Yaklaşık 10 dakika bir telefonu aradım sonuç bulamadım tabi ki bulabilir miyim?Bir anda kapı çaldı,bende irkildim aynaya baktım gözlerim şiş,ne yapmam gerektiğini düşünüyordum.
-Ablaa gelebilir miyim ?
Bir an rahatladım bizim Yağmur pek annesine anlatmaz.İki dost gibi onunla her gün dertleşirim.
Noldu benim zeka küpüm ?
-Yok bir şey ablacım ne olsun sana bakmak istedim.
Çok iyiyim canım benim nasıl olayım,mutluluk sembolü bir de ufak gülümseme.
-Abla lütfen benden saklama ,biliyorum ailemizi üzmemek için böylesin,bilmez miyim senin ne kadar çocuk meraklısı olduğunu.
Lütfen Yağmurcum yapma böyle ablan biraz rahatlamak istiyor.
-Özür dilerim ablacım.Gerçekte üzmek istemedim biliyorsun çok özür dilerim.
Bilmez miyim Yağmurcum sen benim düşünceli kardeşimsin.
...........
Neyse Yağmurcum çok uzaklaştık ya ,ben telefonumu bulamıyorum .
-Abla sanırım yastığın yanında bak.
Arkamı döndüm ve ııı Yağmurcum zaten bende görmüştüm yani görmez miyim.
-Tamam ablacım sadece sordun yaa ondan...
Yok yok ben kesin bakan körlerdenim.
-Ne yapıcaksın abla telefonu?
11yıllık arkadaşım var ya..
-Hımm Beyza abla demi.
Bir sözümü tamamlasaydım der gibi baktım sonra kardeşine mi tavır yapıcaksın.Onu arayıp biraz dertleşmek istiyorum.
-Ben seni yalnız bırakayım ablacaım ,selam söyle benden de .
Kendisini de hiç unutmaz.Peki ablacım söylerim .kapıyı sessizce örttü ve çıktı.
Telefon numarasını ezbere hatırlayamadım.basıyorum çıkmıyor en iyisi rehberden .Acaba ne diye kayıt etmiştim...Hıh 11 yıllığım diye olabilir hemen yazdım ve çıktı ve aradım.
.....Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.The person you...
Birini aradığımda en nefret ettiğim söz bay bay diye kapatılması bile daha güzel.
KAPALI TELEFON.
TEK BAŞINA MI KALDIN ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Güzel Olacak
Teen FictionBir genç kızın ümitleri,geleceği,başından geçen olaylar...Hem gerçek hem kurgu... İyi okumalar ...