İyi Ki Varsınız

36 7 2
                                    

Yüzüm gözüm şişmişti.Neden bu kar üzülüyorum ki ortada bir şey mi var sanki.Yok ama hissediyorum geleceğim hiç istediğim gibi olmayacak.Böyle olmaz telefona çıkmadı ama evdedir diye düşünüyorum,odamdan çıktım ve yüzümü yıkamak için banyoya gittim.Suyu yüzüme serptikçe serinliyordum.Rahatlatıyordu beni.Odama girdim hızlıca,çünkü yüzümü annem bu halde görmemeliydi.

Dışarı bakmak için cama yaklaştım camı açtım ,su kadar temiz hava da hoşuma gitti.Temiz havanın ayrı bir güzelliği vardı.Madem telefon kapalı Irmak hadi iş başına evlerine baskına gidelim.Evleri yürüyerek sadece 40 dakikaydı.Araba ile mesafe oldukça kısaydı,20 dakika da varabiliyordun.Ben bugün yürümeyi tercih edecektim.Dolabıma kıyafet bakmak için yaklaştım ama son kez bir daha mı arasam ki,yok yok ya işleri varsa da geri dönerim ne olacak bu iyi gelir.Dolabı açtım ve içinden en sevdiğim kıyafetleri almak istedim.Sevdiğim kıyafetlerim herkes gibi yok elbise ,yok etek cinsi şeyler değil.Pantolon ve tşört,bunu ailem ne kadar değiştirmek istese de beceremedi.Sadece renkleri bana kalmıştı çok çeşit tercih etmediğim için dolabımda rengarenk pantolon ve tşörtler bulunuyordu ,bide bazen hoşuma giderek aldığım gömlekler.

Bugün mavi tşört ve siyah pantolonumu giymek istiyorum , bide rengarenk boncuklu sandeletlerim hiç de fena olmaz.Odadan çıkmak için son olarak telefonumu almak için arkamı döndüm o sırada annem kapıyı açtı ve içeri girdi.

-Anne kapı çalınmıyor muydu? (ters bir ifade ile)

İyi misin diye bakmak istedim yavrum.Sesi değişmişti annemin üzgündü.

(Aferin anneni de üzdün ,ne yaptı ki annen sana diye sinirlendim kendime.)

-Anne çok özür dilerim çok üzgünüm öyle demek istemedim.

Tamam kızım yok bir şey olur böyle şeyler.

(Annem her zaman anlayışlı meleğimdir benim...)

Yatağa oturdum ve ağlamaya başladım .Kıyamam canım annem hemen yanıma geldi.Annemde başladı ağlamaya.Ama anne lütfen ya sen yapma...

İyiyim kızım ben öyle bir anda oldu.Hadi sil sende gözyaşlarını bakalım.Aaaa benim minik kızıma yakışıyor mu ağlamak ama.

En mutsuz olduğun anda kim olacak yanında ? En güvendiğin arkadaşların mı ,onlar hep ikinci planda bunu sakın unutma.Belki onlardan yüz çevirenler bile olur.AİLEN OLACAK !

Annemle güzel bir sohbet ettik.Annem sadece dene diyordu.Ama istemiyordum.ZOrla olacak bunu biliyordu.Tamam güzeller güzeli annem benim ,deniycem tabi ki .Annem o kadar mutlu oldu ki artık ne yapcağımı bilmiyordum ama deneyecektim onları mutlu edecektim.Ailemin muttluluğu benim en büyük zenginliğim.

-Anne ben dışarı çıkmak istiyorum.

Tabi yavrum baban götürsün gezin biraz dolaşın.

-Yok yok anne ben Beyza'nın yanına gidicem

Neden kızım?

-Dertleşmek istiyorum ,iyi gelecek anne inan bana.

Tamam kızım sen nasıl istersen.Ama uzak yorulma kızım.

-Yok anne yürümek istiyorum.

Tamam tamam bunları mı giyiyorsun.

-Evet annecim.

Peki sen hazırlan hadi kızım.Seni çok seviyoruz bunu sakın unutma annecim.

Bilmez miyim canım annem benim iyi ki varsınız.

Çok seviyorum ailemi çok ,benim en değerlilerim.

Zaten az bir işim kalmıştı annem odama gelmeden onları da halledip,odadan dışarı çıktım.Telefonumu elime aldım saate baktım (14.53) gerçekten baya geç olmuştu.Varmam nerdeyse 15.45 i bulurdu o saatten sonra ne kadar konuşursak bakalım .Olsun görmek bile bana yeticekti.

-Benim güzel kızım gene çok şık olmuş.Nereye gidiyorsun canım kızım benim.

Annem sanırım babama birşey demedi.Çünkü babam pek yürümeme izin vermezdi.

Beyza'nın yanına babacım.

-Geç olmadı mı saat 14.58.

Baba ama yaaa

-Tamam ben seni hemen bırakırım.

Hayır hayır babacım istemiyorum ben giderim.

-Kızım ...

(Babamın tepkileri değişmişti).Baba...

*Annem can kurtaran hemen tamam kız kafa dağıtmak istiyormuş ben söyledim istemedi düşme üstüne hadi Can.

-Tamam tamam geç kalma,eğer akşam geç dönecek olursan bana haber ver ben almaya gelirim.

Olur babacım ben çıkıyorum kendinize iyi bakın,Allah'a emanet olun.Varınca ararım.

Görüşürüz diyerek yanıma geldi babam.Üzülme sakın kızım olur mu? Sen Hep Gül

Canım babacım siz benim yanımda olduğunuz sürece ben hep mutluyum,dedim ve babamı öperek ayrıldım .

Aile hiçbir şeye benzemez...  




Bu bölüme kadar olan yorumlarınızı bekliyorum.Lütfen destek çıkın...

Herşey Güzel OlacakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin